Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi sitä ei kiinnosta

Vierailija
11.08.2011 |

ollaan oltu pari vuotta yhdessä. Alussa seksiä oli tosi paljon, ja mies teki useimmiten aloitteen, kun muutimme yhteen vuosi sitten, seksi pikku hiljaa väheni. Ainoa ongelma sängyssä on se, että minä en tule miehen kanssa, vain oman käden kanssa omassa rauhassa. Orgasmin saamisen suhteen minulla ei ole mitään ongelmia yksin, jostain syystä en vaan saa miehen kanssa, vaikka joskus olen "päättänyt". Tiedän että miehen itsetuntoa viiltelee tuo asia, vaikka olen vakuutellut hänelle, että vika on minun korvien välissä eikä hänen kyvyissään.

Yhä useammin huomasin, että seksiä oli vain, jos minä tein aloitteen, ja hän torjui minut silti usein. Kaikista eniten ottaa päähän, että hänelle kelpaa oikein mainiosti että otan suihin, ja hän vihjailee usein siihen. Sitten kun toivon hyväilyni johtavan yhdyntään, niin ei tapahdu, vaan minun on "pakko" hoidella hänet loppuun suulla. Monet itkut olen itkenyt yksin vessassa sen jälkeen. Varsinkaan kun suuseksiä ei sitten varmasti saa vastapalvelukseksi. Hänen mielestään on kai turha yrittääkään, "kun en kuitenkaan nauti siitä tarpeeksi". Ihan kuin se sulkisi silmät siltä tosiasialta, että minulla kuitenkin on suuri tarve seksiin hänen kanssaan. Joskus se ei suostu yhdyntään muka sen takia, että hän tietää että tulisi tällä kertaa nopeasti. Nyt kun olen ollut jo pian puoli vuotta raskaana, minulla on kovat halut, mutta ei edes innosta alkaa ruinaamaan. Se varmasti järkyttyis jos tietäis kuinka paljon olen masturboinut tämän kesän aikana... ihan hirveästi. ja sekin ahdistaa, kun tietää että synnnytyksen jälkeen seksiä ei ole enää sitäkään vähää kuin nyt. Tavallaan moni ajattelee että pienestä valittaa kun asiat ovat muuten jotakuinkin hyvin. Mutta mun mielestä parisuhteessa on isoja ongelmia, jos ei niinkään parisuhteelle ominainen asia , kuin seksi, enää kiinnosta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän