Masturboin äsken ja nyt mietin, että otanko uusiksi.
Allekirjoittaako kukaan muu väitettä, että mitä useammin seksiä, sitä useammin haluaa seksiä. Jos on pitkän aikaa ilman, niin ei sitä enää osaa niin kovasti kaivatakaan.
Kommentit (11)
Voi mennä viikkoja tai pidempäänkin, ettei tee yhtään mieli, mutta sitten taas löydän masturboinnin ilon ja voin tehdä sitä useamman kerran päivässä!
Sama on seksin kanssa. Meni jopa vuosia (!?) ettei tehnyt mieli ollenkaan, kunnes löysin salarakkaani ja nyt tekee mieli aivan jatkuvasti...
ja myöskin itse masturboin juuri äskön. Ja vielläpä täällä työpaikalla. Rauhallisen iltavuoron ihanuus. Pienellä kiihottavalla riskillä voi tehdä sen. Jos oikein kova puute iskee.
Tavallista enemmän tosin ovulaation aikaan ja ennen kuukautisten tuloa. Noina ajankohtina ei mikään riitä.Vaikka mies antaakin aina, kun haluan, tarvii silti tärisyttää omin konstein tiuhaan.
Onpas tää halukkuus nyt hurjaa. Kolme iltaa on mennyt rakastellen (harvoin meillä näin monena päivänä peräkkäin, joka toinen ilta lähempänä normaalia) ja tämän lisäksi eilen tyydytin itseni kolmesti ja tänään olen ehtinyt kertaalleen. Olikin kiihottavaa, kun otin samalla valokuvia, peiliäkin voisi joskus käyttää. Voin niitä kuvia joskus vaikka lähettää miehelle työpäivää piristämään.
Onpas tää halukkuus nyt hurjaa. Kolme iltaa on mennyt rakastellen (harvoin meillä näin monena päivänä peräkkäin, joka toinen ilta lähempänä normaalia) ja tämän lisäksi eilen tyydytin itseni kolmesti ja tänään olen ehtinyt kertaalleen. Olikin kiihottavaa, kun otin samalla valokuvia, peiliäkin voisi joskus käyttää. Voin niitä kuvia joskus vaikka lähettää miehelle työpäivää piristämään.
Olisi ihana saada tuollaisia kuvia vaimolta kesken työpäivän. muutaman kerran joskus sainkin, mutta niistäkin on ihan liikaa jo aikaa :(
huomannu kans että sopeutuu ...mitä enemmä sekstaa/masturboi sitä enemmän ja useammin haluttaa...voispa olla kärpäsenä katossa kun tutkit rakkauden puutarhaasi...
huomannu kans että sopeutuu ...mitä enemmä sekstaa/masturboi sitä enemmän ja useammin haluttaa...voispa olla kärpäsenä katossa kun tutkit rakkauden puutarhaasi...
kärpäsiä äsken. Saas nähdä vieläkö tänään himot herää. Täytyy pitää peukkuja, että mieskin vielä innostuu rankan työviikon jälkeen, kun yöunet on jostain syystä jääneet vähiin :)
huomannu kans että sopeutuu ...mitä enemmä sekstaa/masturboi sitä enemmän ja useammin haluttaa...voispa olla kärpäsenä katossa kun tutkit rakkauden puutarhaasi...kärpäsiä äsken. Saas nähdä vieläkö tänään himot herää. Täytyy pitää peukkuja, että mieskin vielä innostuu rankan työviikon jälkeen, kun yöunet on jostain syystä jääneet vähiin :)
juuuh mun tuurilla oisit antanu raidin puhua ennen sun puuhailuja...olispa mullakin tuollanen vaimo,joka ilostuttais mun päiviä kuvilla....
huomannu kans että sopeutuu ...mitä enemmä sekstaa/masturboi sitä enemmän ja useammin haluttaa...voispa olla kärpäsenä katossa kun tutkit rakkauden puutarhaasi...kärpäsiä äsken. Saas nähdä vieläkö tänään himot herää. Täytyy pitää peukkuja, että mieskin vielä innostuu rankan työviikon jälkeen, kun yöunet on jostain syystä jääneet vähiin :)
juuuh mun tuurilla oisit antanu raidin puhua ennen sun puuhailuja...olispa mullakin tuollanen vaimo,joka ilostuttais mun päiviä kuvilla....
jos sitä sitten vielä kerran.
ap
jos sitä sitten vielä kerran.ap
kun voisin myötäelää edes katsoa ja tehdä ilmaveivin omalla pikku mailalla...
Ensimmäisellä kerralla mukana oli dildo, äsken hoidin homman ihan sormilla. Jos vaikka kuulat laittais, niin vois väristellä näppärästi tässä samalla...
Niin tuosta ensimmäisestä viestistä jäi oikeastaan puuttumaan yhteys otsikon ja viestin välille :) Itse siis olen huomannut, että mitä useammin masturboin tai rakastelen, niin sitä useammin sitä haluan tehdä.