Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautuuko räjähtänyt napa raskauden jälkeen normaaliksi?

Vierailija
11.08.2011 |

Se levisi ja "räjähti" raskausaikana kun mahanahka venyi. Ja siitä tuli tummanruskea. Palautuuko se ennalleen vai olenko ikuisesti tälläinen?

Synnytyksestä on 2 kk.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaali voi synnytyksen jälkeen olla erilainen kuin sitä ennen.

Vierailija
2/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli navasta tummanruskea. Sitten kerran saunassa synnytyksen jälkeen huomasin että se ruskeahan lähtee rapsuttamalla. Kuorintavoiteella se lähti. Oli joko likaa tai sitten se ruskea ihokerros lähti pois. Napa jäi kyllä lörpsähtäneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli navasta tummanruskea. Sitten kerran saunassa synnytyksen jälkeen huomasin että se ruskeahan lähtee rapsuttamalla. Kuorintavoiteella se lähti. Oli joko likaa tai sitten se ruskea ihokerros lähti pois. Napa jäi kyllä lörpsähtäneeksi.

Vierailija
4/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs ruskeasta navasta kärsivä

Vierailija
5/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole koskaan palautunut. kolme synnytystä takana ja viimeisestäkin jo 6vuotta

Vierailija
7/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tokan raskauden jälkeen mun navan "toinen puolisko" jäi jotenkin lörpsähtäneeksi. Ei oo kuudessa vuodessa palautunut takaisin normaalinavaksi, tai sellaiseksi kuin se oli aiemmin.

Kai sieltä jotain kiinnikkeitä prakas.

Vierailija
8/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kaunis napa.. :) Toivottavasti säilyy hyvänä!

Vierailija
9/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kaunis napa.. :) Toivottavasti säilyy hyvänä!

Vaikka ei tulis raskausarpia niin napa ainakin venähtää...

Vierailija
10/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun napa palautui ennalleen, siellä se taas kuopassaan lymyilee ja on siisti kuin sika pienenä :D Olin siitä huolissani kun se pullahti raskauden aikana ulos kuin pulla:PLOP ja maha kasvoi vaan eteenpäin ja oli valtavan iso. :) Mutta nyt on taas nätti oma itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi