G: Pienen lapsen äiti:aiotko tänä(-kään) vuonna mennä kampaajalle? :D ev
Kommentit (34)
Otan äitiyden todella vakavasti ja siksi lopetin kampaajalla käymisen 4 vuotta ennen kun sain lapsen.
(Minulla on rastat joita huollan säännöllisesti itse. Tosin värjäyksen hoittaa hovikampaajani eli äiti :D )
eli kerran vuoteen :D. Siksi ainoastaan kun on lahjakortti... :)
Siis eihän kunnon äiti uhraa aikaa itsensä hoitamiseen millään tasolla. Myös hiusten pesu vie liikaa aikaa, siihenkin riittää kun seisoo lasten kanssa sateessa niin johan jouhet huuhtoutuu. Ihan samalla, niin ei ole aika pois lapsilta.
SUosittelen myös kynsien leikkuun lopettamista, sekin aika on pois lapsilta. Älkääkä missään nimessä ainakaan tehkö itsellenne ruokaa! Syökää lasten jämät.
hiukset ovat niin takussa etten jaksa niitä parturiinmenoa varten selvittää..
Hampaiden pesukin on harventunut 1/viikko/lapsi. Annan sen hampaidenpesuun kuluvan ajan kahdenkeskistä aikaa lapselleni kerran viikossa. Saa nähdä mistä sitten tingitään kun 8. lapsi syntyy.
viikko sitten. Lapset 5v, 3v ja 2kk. Pienin oli mulla mukana niin eipä kärsinyt imetyskään :)
viimeks oonkin käyny 2v sitten. Useampi vuosi mulla aina kampaaja käyntien välissä tuppaa olemaan.
Käyn aina 5-6 viikon välein. Tukka hyvin, kaikki hyvin ;)
Malli pitkä ja suora - ei värjäystä. Tuttavani tasoittaa latvat määräajoin.
pientä lasta ja kampaajalla käyn kerran kahdessa kuukaudessa. Se piristääkin kun saa vähän uutta ilmettä! Ei sitä tarvi olla aina homssuinen vaikka kotiäiti onkin..
Siis mun suhteeni lapsiin on aivan pilalla! Minulla kun on ollut ihan vauva-aikoinakin 3 liikuntaharrastusta viikossa! Ihan ilman lapsia! Ja joskus olen käynyt.... *rumpujen pärinää*.... jopa SHOPPAILEMASSA ilman lapsia!
Olen itse värjäillyt tukkaa ja latvoilla ei ole mitään väliä, kun pidän aina kiinni jollakin sutturalla tai toispuoleisella letillä. Lapset roikkuvat tahmeilla tassuillaan muuten niin, että päänahka soi.
Tukka on pitkä, latvat hipovat takapuolta. Hiukan kihara.
Tasattiin latvoja, leikattiin otsatukkaan uusi muoto, keskusteltiin hiustenhoitotuotteista.
Onneksi mulla on kampaaja, joka ymmärtää, ettei tukaan tartte laittaa mitään värejä tai kikkuroita, jotta se oisi kaunis. Ja onneksi mun oma hiusväri on hyvä.
Lapset tällä hetkellä 2 ja 4.
Mutta piti vastata viestiin, kun piti mainita, että että loistavaa huumorintajua porukoilla täällä. Ihan on naurussa pitelemistä. Välillä kun täälläkin on porukka niin tosissaan, niin on mukava lueskella vähän kieli poskella heitettyä tekstiä ;)
jos oikein huonosti käy. Ja laitoispaikka. Olisikohan mitään laadukasta vuoristossa sijaitsevaa hoitolaa, vanhaa keuhkoparantolaa? Vaikka Alpeilla?
Kyllä hiukset ovat naisen kruunu. Mitä pitemmät ja takkuisemmat, sen parmmein on lapset huomioitu. Ja kun se koko pituus on harmaata ja letistä kiedotulla nutturalla, voi odotella jo kutsu presidentinlinnaan äitienpäivänä.