G: Pienen lapsen äiti:aiotko tänä(-kään) vuonna mennä kampaajalle? :D ev
Kommentit (34)
Lapsi/lapset käyvät 2 kuukauden välein.
Tässä kuussa kävin jo, ensi kuussa sitten uudelleen!
te usein kampaajalla käyvät, että teidän äiti-lapsi -suhteenne kärsii tuosta!? Onneksi on olemassa niitäkin äitejä, jotka ovat oikeasti hyviä äitejä, kyllä sitä kerkiää käydä kampaamoissa lopun ikäänsä, ei tarvi silloin mennä kun lapsi on pieni. Minä nautin äitiydestä ja siitä, että lapsellani on 24/7 rakastava äiti! Terv. Takkutukka-mama ja lääkkeet loppu
Lapset 6v, 4v, 2v, ja neljännen laskettuaika on 1kk päästä. Ja olen käynyt aina säännöllisesti kampaajalla, eli 6 viikon välein.
Nyt on seuraava aika varattuna 1,5viikkoa ennen laskettua aikaa, ja toivon mukaan tälläkin kerralla ehdin käydä kampaajalla ennen synnytystä.
Jos käy niin, etten ehdi, vaan pikkuinen päättääkin syntyä aiemmin, niin ainoa mikä asiassa harmittaa (sillä kyllähän hiusteni malli+värit on silloin vielä ihan o.k), mutta kun uuden ajan saaminen kampaajalleni menee sitten aina viikkojen päähän, niin sitten tulee kyllä todella pitkä väli. :/
Olen itse värjäillyt tukkaa ja latvoilla ei ole mitään väliä, kun pidän aina kiinni jollakin sutturalla tai toispuoleisella letillä. Lapset roikkuvat tahmeilla tassuillaan muuten niin, että päänahka soi.
Tukka on pitkä, latvat hipovat takapuolta. Hiukan kihara.
Olen itse värjäillyt tukkaa ja latvoilla ei ole mitään väliä, kun pidän aina kiinni jollakin sutturalla tai toispuoleisella letillä. Lapset roikkuvat tahmeilla tassuillaan muuten niin, että päänahka soi.
Tukka on pitkä, latvat hipovat takapuolta. Hiukan kihara.
Sulle Vuoden Äiti -titteli sekä lahjakortti kampaajalle! :D
Ei tarvi edes kauas lähteä, kunhan sopii jonkun yhteisen illan niin hiukset kaunistuu ja samalla saa vaihtaa juorut rauhassa.
Meinasin jo mennä katsomaan peilistä mikä hinta tällä uhrautumisella on ollut.
Menen käyttämään lahjakortin vaikka ensi kesänä, jooko :D
Meinasin jo mennä katsomaan peilistä mikä hinta tällä uhrautumisella on ollut.
Menen käyttämään lahjakortin vaikka ensi kesänä, jooko :D
ehtii sitte lapsetkin kasvaa vähän vanhemmiksi eikä sit niin kärsi siitä, et äiti ramppaa kampaajalla! :D
Lapset ovat huono tekosyy jättää itsensä hoitaminen väliin.
lapset 1v. ja 5v.
mutta en mä siellä käynyt ennen lapsiakaan. Joten ei ole äitiydellä sen asian kanssa mitään tekemistä.
tarvitse, kun on juuri otetut hiustenpidennykset :)
täysi-ikäisiksi ja ovat vaikka opiskelemassa jo muualla. Menen vasta sitten itsekkäästi kampaamoon kolmeksi tunniksi. Saatanpa lukaista Seiskankin siellä.
Lapset 6v, 4v, 2v, ja neljännen laskettuaika on 1kk päästä. Ja olen käynyt aina säännöllisesti kampaajalla, eli 6 viikon välein.
Nyt on seuraava aika varattuna 1,5viikkoa ennen laskettua aikaa, ja toivon mukaan tälläkin kerralla ehdin käydä kampaajalla ennen synnytystä.
Jos käy niin, etten ehdi, vaan pikkuinen päättääkin syntyä aiemmin, niin ainoa mikä asiassa harmittaa (sillä kyllähän hiusteni malli+värit on silloin vielä ihan o.k), mutta kun uuden ajan saaminen kampaajalleni menee sitten aina viikkojen päähän, niin sitten tulee kyllä todella pitkä väli. :/
täysi-ikäisiksi ja ovat vaikka opiskelemassa jo muualla. Menen vasta sitten itsekkäästi kampaamoon kolmeksi tunniksi. Saatanpa lukaista Seiskankin siellä.
mutta varmistathan silloinkin, ettei heillä ole mitään hätää tai tarvetta mistään ja pidät puhelimen päällä,että voivat tavoittaa, jos tulee jotain asiaa...Ei sitte tule traumoja, joita tarvitsisi terapiassa purkaa.... :D
kolahti nyt sitten Huonoin Äiti 2011 -titteli!
Katsos kun tällä palstalla justiin on todettu, että ei hyvä äiti ja kunnon ihminen muutoinkin, käy kampaajalla kun lapset on pieniä! Ja sun syntisi on nyt sitten vielä moninkertainen kun ootat vauvaakin. Voi sua, voitasko nyt kaikki huutaa kovaan ääneen: LS-ILMON PAIKKA!
Sulle lähtee nyt "palkinnoksi" Anna Wahlgrenin lapsikirja, selkokielisenä versiona. Ota nyt opiksesi!
mutta varmistathan silloinkin, ettei heillä ole mitään hätää tai tarvetta mistään ja pidät puhelimen päällä,että voivat tavoittaa, jos tulee jotain asiaa...Ei sitte tule traumoja, joita tarvitsisi terapiassa purkaa.... :D
E
En ole sitten vuoden 1994 tammikuun käynyt kampaajalla :)