Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on ihan sairas paikka :(

Vierailija
11.08.2011 |

Vaikka koska tänne tulisi, täällä ruoditaan toisten asioita, haukutaan toisten tapaa olla äiti, vaimo..äitipuoli.

Tämä on monelle sellainen aggressioiden purku paikka kun ei sitä omassa elämässään muuten pysty tekemään.

Ihanien blogien pitäjät haukutaan täällä, samoin kaikki jotka uskaltavat hiukankin olla erimieltä mitä massa, tai saatikaan jos osuu arkaan kohtaan.

On surullista huomata miten vihaisia, kateellisia, katkeria ja surullisiakin äitejä on ympäri suomen maan - ja miten paljon heitä on.

Itse käyn täällä harvoin, usein tulen kun haluan kysyä jotain (matkailusta tai lasten vaatteista tms.) mutta sitten jään lukemaan toisinaan ihan mielenkiintoisiakin juttuja kunnes taas tajuan miten ala-arvoisia osa kirjoituksista on.

Jokaisen palstailevan on syytä katsoa peiliin - mistä tämä viha kumpuaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minutkin haukutaan ajoittain pataluhaksi, koska olen kamalan uusperheen äitipuoli ;) Onneksi asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin täällä ymmärretään ja normaali ihminen on yleensä paras äiti lapsilleen, oli sitten imettänyt tai ei, käyttää kesto/kertavaippoja, on kotona tai töissä jne.

Vierailija
2/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on ehkä hyvä, että ihmisillä on tällainen paikka purkaa patoutumiaan...en tiedä. Kääntöpuoli on sitten se, että moniakin ihmisiä loukatataan joskus ehkä peruuttamattomasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakotetaan aikaansa viettämään. Jos on liian herkkä tänne, niin sitten vaan muille foorumeille.

Olen ihmetellyt sitä miten herkästi ihmiset ottavat itseensä anonyymin palstan "tuomioista". Itse ainakin tunnen itseni ja valintani, tiedän ettei kiukkuinen palstamamma pysty mieltäni pahoittamaan.

Vierailija
4/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt sitä miten herkästi ihmiset ottavat itseensä anonyymin palstan "tuomioista". Itse ainakin tunnen itseni ja valintani, tiedän ettei kiukkuinen palstamamma pysty mieltäni pahoittamaan.

että kun yrittää keskustella jostain asiasta, joku palsta mammuli tulee tekemään villejä ennustuksia sellaisista asioista, joista ei tiedä mitään. Palsta mammuli kuvittelee jonkun yksityiskohdan perusteella tietävänsä kaiken jonkun henkilön elämästä ja esim. tavasta kasvattaa lapsia, ja siinä se keskustelun taso sitten laskeekin kuin lehmän häntä...

Vierailija
5/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää poissa kehoituksinenne "katsokaa peiliin".

Vierailija
6/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koska tänne tulisi, täällä ruoditaan toisten asioita, haukutaan toisten tapaa olla äiti, vaimo..äitipuoli.

Tämä on monelle sellainen aggressioiden purku paikka kun ei sitä omassa elämässään muuten pysty tekemään.

Ihanien blogien pitäjät haukutaan täällä, samoin kaikki jotka uskaltavat hiukankin olla erimieltä mitä massa, tai saatikaan jos osuu arkaan kohtaan.

On surullista huomata miten vihaisia, kateellisia, katkeria ja surullisiakin äitejä on ympäri suomen maan - ja miten paljon heitä on.

Itse käyn täällä harvoin, usein tulen kun haluan kysyä jotain (matkailusta tai lasten vaatteista tms.) mutta sitten jään lukemaan toisinaan ihan mielenkiintoisiakin juttuja kunnes taas tajuan miten ala-arvoisia osa kirjoituksista on.

Jokaisen palstailevan on syytä katsoa peiliin - mistä tämä viha kumpuaa?

Täysin samaa mieltä.

Varmaan se on tämä Suomen mielenterveyshoidon taso. Mielialalääkkeet eivät korjaa, ne vain puuduttaa. Täällä sittten oksennetaan.

Vierailija
7/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna siihen millaista oli aikoinaan suomi24:n mammapalstalla.

Se on onneksii nykyään näivettynyt kun kaikki palstailijaat on saatu jo hoitoon.

Siellä sai ihan tappouhkauksista lähtien.

Yhä sanon että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan