Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"ihanaa olla saikulla" kamala sanoa ääneen,

Vierailija
21.09.2011 |

mutta totuus on että nyt saan aivan hyvällä omallatunnolla levätä ja vaan olla tekemättä mitään. Vaikka onkin lämpöä ja kolottaa, mutta silti nautin kun saan vaan makoilla sängyssä ja katsoa tv:tä, lukea, surffata netissä, ilman että kukaan vaatii multa mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kolme viikkoa sairaslomalla ja nautin joka hetkestä. Mutta työni onkin ihan kakkaa, palkka on kehno, työ sekä fyysisesti että henkisesti raskasta eikä ole edes minun oman alan työtä.

Vierailija
2/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua 2kk takana, edessä vielä n.½v. Todella Nautin rauhaisista päivistä lasten ollessa hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan pääsen eläkkeelle.

Ja ei muuten kannata kadehtia.

Vierailija
4/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis en siitä et ootte sairaana vaan tosta "lomasta" kun ei SAA... tehdä mitään.

Muistan kun oisin yhdessä vaiheessa halunnut päästä sairaalaan jossa kukaan ei vaatis multa mitään ja mua hoidettas ja passattas =(

kamalaa ajatella edes tuollaista mutta niin se vaan oli että jokin aika sitten olin niin loppu että toivoin että kaatuisin ja katkaisisin vaikka jalkani että olis pakko levätä hetki.

Vierailija
5/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitkiä sairaslomia?

Vierailija
6/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...haluaisin jo lepäämään....miten saatte noin pitkiä sairaslomia?

Vierailija
7/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...haluaisin jo lepäämään....miten saatte noin pitkiä sairaslomia?

En voi sanoa että olis lepoa elämä sen kanssa.

Vierailija
8/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän ymmärtää. Mulla lähinnä työuupumusta ja yritän ratkaista sen osittaisella hoitovapaalla ja työnohjauksella. Se ei kuitenkaan tunnu auttavan...jospa jaksaisin pinnistellä kesään asti. Ja sitten jään vaikka vuorotteluvapaalle.

Voimia kaikille todella sairaille ja pikaista paranemista!

Vierailija
9/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ovat päivät, jolloin ei ole kipuja ja jaksaa touhuta.

Onhan sitä vastapainona päiviä, jolloin kipuja vaikka muille jakaa.

Elämänpiiri pitkän saikun myötä kaventunut. Nauttii suuresti Kotonaolosta.

Vierailija
10/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kuumeessa jääkin mielellään kotiin ja potee. Mutta on kamalaa huomata olevansa niin väsynyt että toivoo jäävänsä auton alle tai katkaisevansa jonkin raajan, että pääsee lepäämään.

Itse kiersin tätä kehää pari vuotta. Sitten erosin ja olo helpotti hetkeksi, mutta taas minä olen niin loppu (tällä kertaa työpaineiden takia), että toivoisin saavani hetken levätä. Ihan vain olla tekemättä mitään. Mutta tunnollinen työntekijä olen, olen töissä tietenkin. Ja makoilen vain vapaa-ajalla. Silloin kun ehdin.