Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä mies..

Vierailija
11.08.2011 |

Mieheni on aikaiseemmin fiku ja osasi aina käyttäytyä. Mutta nyt hänestä on tullu omistuinen. Eilen meillä oli vieraita ja laitoin kaiken ruoan, salaatin, broilerit, riisin ja kastikkeen ja tiskasin välillä. Mieheni laittoin sitten lihaperunalaation (minä kuorin siihen perunat). Sitten vieraamme rouva mausti ja viimmeisteli sen uuniin. Sitten kun söimme, mieheni kehui sitä laatikkoruokaa ja sanoi minulle että huomasitko kuinka hyvin tämä rouva se osasi maustaa?

Sitten kello oli jo aika paljon ( 23.00) ja sanoin että minulla on aikainen nousu ( 6.30) huomenna kova päivä edessä ja minun on mentävä nyt nukkumaan.

Mies katsoi minua tosi vihaisesti ja sanoi että mene sitten, ja sanoi sitten keittiössä että olin todella epäkohtelias...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tuo viimeinen kappale?

Vierailija
2/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö ärsytti, että mies kehui vieraan "valmistamaa" ruokaa, vai se kun mies paheksui "aikaista" nukkumaanmenoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä raadan ja teen kaiken kotona, hän ei ikinä huomaa, ei kiitä.. päinvastoin hän moittii aina esim. jos on vääränlaiset haarukat pöydässä jne. Olisi itse ne laittanut ne oikeanlaiset sitten.

Ennen hän kyllä aina huomasi, halasi ja kiitti.

Nyt hän on niin erilainen.

ap

Vierailija
4/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olemme vierailulla hän ei edes puhu minulle siellä.

Joku asia ei ole nyt ok. mutta en tiedä mikä.

ap

Vierailija
5/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sikamainen mies, hänhän on kohtelias vieraille ja osaa yksinkertaisimmat tapakäytökset.

Vierailija
6/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osamattomuuteesi. Haluasi paremmin maustettua ruokaa.

Mies

Vierailija
7/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalosisar täällä:

Minun miehen bravuurinumero on se kun saa tehdä minut tyhmäksi ja naurunalaiseksi sukulaistensa silmissä.

Vierailija
8/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sikamainen mies, hänhän on kohtelias vieraille ja osaa yksinkertaisimmat tapakäytökset.

vaikka minä hoidan siis koko kodin yksin ( hän ei tee kotitöitä) ja nykin minun polkupyörästä puuttuu jarrut , en osaa itse niitä korjata ja pyysin että hän korjaa ne. Mutta mitään ei ole tapahtunut, sen sijaan naapurin pyörän hän korjasi.

ap

Vierailija
9/9 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalosisar täällä: Minun miehen bravuurinumero on se kun saa tehdä minut tyhmäksi ja naurunalaiseksi sukulaistensa silmissä.

ap