Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan karpannut ja onnistunut

Vierailija
11.08.2011 |

löytämään omat henkilökohtaiset hiilarirajat? Eli alaraja, jonka alapuolella paino alkaa pudota ja yläraja, jonka yläpuolella paino alkaa nousta.

Itse meinaan tehdä tämän ja vaatii kyllä aikaa ja kärsivällisyyttä grammalleen mennä viikko kerrallaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähentänyt hiilihydraattien (viljan, sokerin) syöntiä ja jatkuva vatsan käymistila ja närästys ovat loppuneet. Muuten olen syönyt ihan normaalia kasvispainotteista ruokaa.

Jos tarkoitat onnistumisella painonpudotusta niin minun vartalossani ei ole tapahtunut muutakuin, että turvonnut mahareppu on hävinnyt eikä housun napi enää kiristä.

Hiilarini koostuvat kasviksista en edes laske niitä, aamulla syön 2 palaa Uotilan ruislimppua joissa on yht 14 g hh, mahdollisella iltasyöppöilyllä syön Wasa fiber balance näkkäriä n. 2 kpl joista 10 hh.

Kasviksissahan on sitten lisää hiilareita mutta niitä en laske.

Vierailija
2/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei ihme että on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat onnistumisella?

onnistunut löytämään omat henkilökohtaiset hiilarirajat?

Vierailija
4/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kiinnitän huomiota hiilihydraatteihon ja nyt on paino pudonnut n. kilo päivässä tahtia. ja silti olen syönyt välillä karjalanpiirakkaa, patonkia yms. mut siis koitan pitää määrät kohtuullisina ja paino tippuu kivasti, jos jonain päivänä syö vaan karppinen leipää, on muuten hyvää ja vaaleaa, vain 3 g per siivu niin laihtuu yli kilon päivässä kuten eilen. Kuitenkin join punaviiniä ja grilliruokaa. Mahtava dieetti tää hiilareiden seurailu. Olen normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla ollut aloitettaessa.

Vierailija
6/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kiinnitän huomiota hiilihydraatteihon ja nyt on paino pudonnut n. kilo päivässä tahtia. ja silti olen syönyt välillä karjalanpiirakkaa, patonkia yms. mut siis koitan pitää määrät kohtuullisina ja paino tippuu kivasti, jos jonain päivänä syö vaan karppinen leipää, on muuten hyvää ja vaaleaa, vain 3 g per siivu niin laihtuu yli kilon päivässä kuten eilen. Kuitenkin join punaviiniä ja grilliruokaa. Mahtava dieetti tää hiilareiden seurailu. Olen normaalipainon ja lievän ylipainon rajoilla ollut aloitettaessa.

Whaat?! Kilo päivässä? Niin varmaan... Tarkoitit varmaan 100 g ja sekin on aika paljon.

Vierailija
7/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat onnistumisella?

onnistunut löytämään omat henkilökohtaiset hiilarirajat?

Mielestäni olen löytänyt omat hiilari rajani kuten ensimmäosessä kappaleessa kerron.

Vähähiilihydraatiseen ruokavalioon siirtymiseen on monta muutakin syytä kuin painonpudotus.

Yleensäkin jos ihmisellä on ruuansulatuskanavassa jotakin häikkää, heidän tulisi siirtyä sellaiselle dietiille joka helpotaa heidän oloaan ja tervehdyttää heitä.

Aina ei ole kysymyksessä laihduttaminen .

Vierailija
8/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin kyllä kilo per päivä. jos olen syönyt patonkia tms. niin voi olla vain puoli kiloa mut jos olen tiukemmin seurannut niin kilo ja vähän ylikin lähtee per päivä. Kieltämättä ennen oli kovin hiilaripitoista mun syöminen joten ehkä siitä johtuu tää nopea painon putoaminen.

Whaat?! Kilo päivässä? Niin varmaan... Tarkoitit varmaan 100 g ja sekin on aika paljon.

Vierailija
9/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen löytänyt omat hiilari rajani kuten ensimmäosessä kappaleessa kerron.

tai tuskin sitä tiedät jos en niitä edes kaikkia laske

Vierailija
10/10 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun luulin että se on ravinnon energiamäärä joka lihottaa ja laihduttaa

Noh, ei ihme että on vaikeaa.

Saahan sitä luulla mitä huvittaa. Vaikeaahan karppaus ei millään muotoa ole kun ei tarvitse nälkäkuurilla olla vaan voi syödä ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän