Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ylimielisempää tyyppiä olla kuin Lipponen: hän itse otti yhteyttä

Vierailija
10.08.2011 |

lehtiin ja kertoi, että kertoo ehdokkuudestaan torstaina! Onko hieman kusta päässä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä muuta olekaan päässä kuin kusta ja se syö sitruunaa.

Vierailija
2/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saamme kestää häntä valtakunnanpolitiikassa vielä kymmeniä vuosia.

Lipponen on demarien fiksuin, verkostoitunein ja Suomen parhasta ymmärtävä poliitikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipponen on demarien fiksuin, verkostoitunein ja Suomen parhasta ymmärtävä poliitikko.

Vierailija
4/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevaa pappaa tuohon virkaan.

Vierailija
5/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lipponen on fiksuin, niin eipä ole taso korkealla! Sehän on ihan seniili.

Viimeiset vuodet Lipponen on juossut vaan RKP:n apupoikana vaatimassa joka lehdessä pakkoruotsia.

Vierailija
6/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paavo Lipponen pitää huomenna iltapäivällä tiedotustilaisuuden presidenttiaikeistaan. "

Täh? Sehän on KYLLÄ tai EI, mitä hemmetin tiedotustilaisuuksia siihen tarvitaan. Hullu äijä.

Vierailija
7/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastaavanlaiset ilmoitukset menevät julkisuuteen? Jos ihmisellä on jotakin tiedotettavaa, niin hän tiedottaa siitä. Lipposen kaltaisella ihmisellä on hyvät suhteet tiedotusvälineisiin, joten tiedottaminen on vaivatonta.

Luulen sitäpaitsi, että Lipponen otti yhteyttä vain Hesariin, ei "lehtiin".

Mikä on sinun vaihtoehtosi, ap?

Vierailija
8/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastaavanlaiset ilmoitukset menevät julkisuuteen? Jos ihmisellä on jotakin tiedotettavaa, niin hän tiedottaa siitä. Lipposen kaltaisella ihmisellä on hyvät suhteet tiedotusvälineisiin, joten tiedottaminen on vaivatonta.

Miksi Lipponen otti yhteyttä Hesariin ja kertoi, että kertoo huomenna? Miksi hän ei kertonut Hesarille tänään, rupeaako hän ehdokkaaksi? Tämä on kuin jotain pikkulapsen huomion kerjäämistä.

Vierailija
9/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen sentään on aina ollut suomalaisten puolella asioissa, lipponen ei koskaan.

Vierailija
10/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lipponen otti yhteyttä Hesariin ja kertoi, että kertoo huomenna? Miksi hän ei kertonut Hesarille tänään, rupeaako hän ehdokkaaksi? Tämä on kuin jotain pikkulapsen huomion kerjäämistä.

Olisi ollut ihan eri asia, jos Hesari olisi ottanut yhteyttä Lipposeen ja kysynyt ehdokkuudesta ja siihen Lipponen olisi vastannut, että hän kertoo huomenna. Mutta nyt Lipponen itse otti yhteyttä ja lällätti, että enpäs kerrokaan vielä tänään, että ihan vittuillakseni vain soitin.

Vierailija
11/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse joko dementti tai muuten vaan ymmärtämätön tai hämmästyttävän tietämätön.

Jos Lipponen on fiksuin, niin eipä ole taso korkealla! Sehän on ihan seniili.

Viimeiset vuodet Lipponen on juossut vaan RKP:n apupoikana vaatimassa joka lehdessä pakkoruotsia.

Vierailija
12/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää huomenna Helsingissä tiedotustilaisuuden. Ennakkoilmoitus takaa sen, että media ehtii varautua siihen. Ihan samalla lailla ne Aitolehdet ja Keskiset tiedottaa silikoneistaan ja vessakäynneistään.

Ja siltä varalta että joku luulee muuta: ei, en missään nimessä äänestäisi Lipposta (enkä Väyrystäkään).

Vierailija
13/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten niillä on joku muu mielenterveyden ongelma joka kuvastuu ulkoiseen olemukseen ja jopa puhetyyliin.

Ehkä se Lipponen luuleekin olevansa Suomen Moses ihan oikeasti ja johtavansa tämän kansan jonnekin luvattuun maahan.

Vierailija
14/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten niillä on joku muu mielenterveyden ongelma joka kuvastuu ulkoiseen olemukseen ja jopa puhetyyliin.

Ehkä se Lipponen luuleekin olevansa Suomen Moses ihan oikeasti ja johtavansa tämän kansan jonnekin luvattuun maahan.

eikä johtais mitää minnekään :D

Vierailija
15/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina pitänyt hänen itsevarmuudestaan, jota monet ylimielisyydeksi kutsuvat. Hänellä on sen verran paljon meriittejä, että voikin itse ottaa yhteyttä tiedotusvälineisiin. Niinistö on pikkupoika Lipposen rinnalla. Ja en ole edes demari, mutta Lipposesta olen aina pitänyt. Hän sanoo eikä meinaa.

Vierailija
16/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistökin edellisen päivän iltana, että tiedotustilaisuus presidenttiaikeista pidetään huomenna.

Normaali käytäntö.

Vierailija
17/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei persu tai natsipuolue, muut ovat aika lailla samalla tasolla. Lipponen olisi edustavampi, kuin Niinistö.

Vierailija
18/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipponen olisi edustavampi, kuin Niinistö.

Ei tule kyllä mieleen yhtään seikkaa, miten Lipponen olisi edustavampi. Voitko kertoa meille?

Vierailija
19/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rumempi. No, itse äänestäisin Lipposta, ja mielestäni hän on myös useimmiten tehnyt hyviä järkeviä päätöksiä. Se vain yksi monista, pakkoruotsi, on myös mun mielestä vain sivistävä asia lapsille, itse en käytä työssäni matikkaa ollenkaan, mutta hyvä kun koulussa piti opiskella, ja lukion matikkaa en tosiaankaan tarvitse jokapäivä elämässä tai kauppareissuun, mutta hyvä että sekin on pakollinen. Se on vaan aivojumppaa, ja jos ei tehdä joitakin aineita pakollisiksi, monet lapset ei suostuisikaan niille. Vähän kuin liikuntaa tekemällä lihakset vahvistuu parempaan kuntoon, aivotkin tarvitsee stimulointia, varsinkin lapsena, ja 2-3 pakollista kieltä , esim äidinkieli ruotsi englanti on vain lasten parhaaksi. No, en kuitenkin pahemmin välittäisi Niinistö taikka Lipponen, kunhan vaan ei persut. Elämä ei ole sama, kuin 20v.sitten, koko maailma muuttuu, ja Suomen ei kannata jäädä jälkeen muista maista. Eli kaikki nykyiset puolueet mielestäni aika lailla samalla tasolla. persuja lukuunottamatta.

Vierailija
20/21 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikkaa opiskellaan joka ikisessä koulussa ympäri maapallon, koska se kuuluu jopa alkeellisimpaan yleissivistykseen. Ruotsia ei opiskella kuin Pohjoismaissa, eikä kaikissa niissäkään pakollisena.