Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka jotkut pystyy mennä jumppaan meikit naamassa?

Vierailija
10.08.2011 |

Esim. spinning tunnilla olen nähnyt täydet pakkelit naamassa. Itselle ei tulisi mieleenkään meikata, koska hiki lentää siihen malliin, et meikit leviäisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se itse jumppatunti.

Vierailija
2/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisekseen jos tulee vaikka suoraan töistä, niin on meikit valmiiksi naamaassa, ei erikseen jumppaa verten meikattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen jumppaan tai salille menoa. En mä niin noronaan naamasta hikoile että meikit leviäis. Tai sitten on senlaatuisia meikkejä ettei ne valu.

Vierailija
4/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ikinä käynyt spinning tunnilla, niin tiedät, et hiki lentää. Tarkoitus ei ole arvostella vaan ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää. Ap

Vierailija
5/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hikoilen toki paljon, myös naamasta. En kuitenkaan pese meikkejä pois ennen tuntia. Käytän kulmakynää, vedenpitävää ripsaria ja nudea luomiväriä. Ei ne mihinkään leviä.

Vierailija
6/6 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ne meikit leviä siinä treenatessa? Jos olet ikinä käynyt spinning tunnilla, niin tiedät, et hiki lentää. Tarkoitus ei ole arvostella vaan ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää. Ap

En ole käynyt spinningissä. Salilla treenaan treeniohjelmani mukaisesti, käyn lenkillä myös. Otsa hikoilee ja siitä pyyhkäisen pyyhkeellä välillä. Ei ole meikit koskaan levinneet.