Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten ihmeessä voi oppia nyppimään kulmakarvoja??!!

Vierailija
10.08.2011 |

Olen 27-vuotias nainen, enkä osaa!!

Kulmat ovat aina ihan järkyttävässä rehotuksessa.

Ja kyllä, olen lukenut ohjeita siitä, mikä olisi oikea linja ja miten niitä pitäisi nyppiä, mutta EI! En osaa! Aina vaan suoraksi viivaksi jää!

Ja tsiljoona kertaa olen käynyt myös ammattilaisella nypityttämässä, ja yrittänyt pitää muotoa yllä, mutta eipä se kestä kun pari viikkoa, kun en kertakaikkiaan osaa oikeasta kohtaa niitä karvoja irroittaa!!

Rasittaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nypityttämässä,ja sen jälkeen nypit joka ilta ne ihan lyhyet karvat mitkä ei oo siinä linjassa,ne ns hajakarvat. Kun nypit joka ilta,karvoja ei ehdi kasvaa vääriin kohtiin niin paljoa että kulmakarvan muoto häviäisi.

Jos sun muihin väreihin vaan sopii,voisit vielä pyytää että ammattilainen värjää kulmakarvat (ihan vähän vaan!) tummemmiksi,näin ne uudet karvat on vähän vaaleampia ja erottuvat joukosta.

Vierailija
2/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisit valokuvan heti kun olet käynyt ammattilaisella

sitten vertaisit siihen kuvaan... jos vaikka kulmakynällä vetäis sitten kuvan mukaan vähän viivaa siihen haluttuun linjaan ja nyppisi sen viivan alle jäävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ei erotu selvästi ihosta?

Kokeile eri peileillä ja valoilla, meillä on vessassa ainakin niin huono valo, että jää osa huomaamatta.

Joka päivä tuo tarkastus on tehtävä ja samantien nypittävä ylimääräiset pois, parin viikon jälkeen on jo myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi