Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tämän laihduttajan aterioista?

Vierailija
10.08.2011 |

Aamiainen: 1,5 dl neljänviljanpuuroa marjakeitolla sekä, 1 dl raejuustoa, kahvia

Lounas: 2 dl vihannes-nuudeliwokkia, vettä

Välipala: puolikas purkki maitorahkaa ja ananasmurskaa

Iltapala: loput rahkapurkista ja ananasta, teetä

Liikuntana tunnin verran spinningiä. Mitä pitäisi vielä korjata?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andreas Eenfeldt, Ruokavallankumous.

väitä että lihot syömällä sopivia annoksia tavallista ruokaa.

Koska asia on todellakin näin.

Vierailija
22/27 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta liian vähän kaloreita. Mistä rasvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saatan syödäkin päivällisen. Usein vain olen siihen aikaan juuri spinningissä ja ruoka jää siksi väliin. Heti spinningin jälkeen en pysty syömään enkä pariin tuntiin ennen sitä, muuten alkaa oksettaa. Toki lounaskin vaihtelee. Kanaa ja kalaa syön paljon ja kasviksia sekä salaattia. Leipää taas en syö ollenkaan, koska en tykkää siitä.

Vierailija
24/27 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan oman päivän syömiset, ja olen 41 v normaalipainoinen, en ole koskaan ollut ylipainoinen enkä liiku kovin paljoa:

aamiainen: kaurapuuroa, kahvia

välipala: teetä, esim. elovena-välipalapatukka

lounas: tänään söin työpaikkaruokalassa kolme jauhelihapihviä, muusia, puolet lautasesta oli salaattia ja lämpimiä vihanneksia, piimää, kaksi hapankorppua, kahvi

välipala: kotiin kun menen töistä otan kahvia, tämän nyt voi jättää väliinkin :)

päivällinen: aion laittaa uuniin hornetteja ja keitän riisiä, puolisen lautasellista jotain vihannesta, vettä

iltapala: yleensä yksi tai kaksi ruisleipäviipaletta/näkkäriä, päällä kinkkua, juustoa, kurkkua/paprikaa/tomaattia, piimää tai appelsiinimehua

päivän aikana saatan natustaa suklaapatukan tai jotain muuta karkkia

Vierailija
25/27 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä normaalipainoinen itsekin, mutta siellä ylärajoilla ja haluan saada muutaman kilon pois sekä lisäksi kiinteytyä. Rasvoja en paljon syö, koska en tykkää rasvan mausta. Öljyä toki laitan kasviksiin, kun paistan niitä pannulla.

ap

Vierailija
26/27 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä yleensä syöt päivän aikana

t. nro 13

Vierailija
27/27 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lihoisin varmasti (nyt olen normaalipainoinen, bmi 21).

Silti lisäisin sun listaan jonkun kevyen päivällisen. En millään usko, että pysyt tuolla dieetillä kovinkaan kauan, vaan repsahdat nopeasti!

Ja olen kyllä normaalipainoinen itsekin, mutta siellä ylärajoilla ja haluan saada muutaman kilon pois sekä lisäksi kiinteytyä. Rasvoja en paljon syö, koska en tykkää rasvan mausta. Öljyä toki laitan kasviksiin, kun paistan niitä pannulla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän