Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutaksi tulee klo 7.10, ihan älytöntä

Vierailija
10.08.2011 |

Matkaa 5km ja matka kestää siis 50min.

En kyllä hyväksy tämmöistä. Erityislapsi vielä kyseessä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukyydit toimi lain asettamissa kohtuullisissa rajoissa. "ilmainen palvelu" Yhteiskuntahan voi vähän miettiä, pitääkö ne joka ikinen pieni koulu lakkauttaa ja keskittää isoihin kouluihin kaikki. Tyypillistä, että täällä äidit joiden mussukoilla on kävelymatka kouluun, kivittävät taas toisia äitejä.

Omalla lapsella koulutaksi hakee pihalta ja kyyti on järkätty järkevästi ottamaan lapsia mukaan toisesta päästä pitäjää aloittaa ja koulua kohti ajaa..

Vierailija
22/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljeta itse jos tuo ei sovi.

t. erityilapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan koulu alkaa? Mulla tuli aikoinaan samaan aikaan, koulu alkoi tosin vasta yhdeksältä. Iltapäivällä odottelin 2 h taksia.

Vierailija
24/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen taksin kyytiin haetaan muitakin lapsia. Kuljeta itse jos tuo ei sovi.

t. erityilapsen äiti

yhtä kyytiä kaikki saman koulun lapset. Ekat sais hakea sitten jo klo 5

ap.

Vierailija
26/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietyssä järjestyksessä lapset haetaan.Nyt aluksi aikataulut voivat olla hyvinkin erilaisia kuin myöhemmin, pelaavat varman päälle. useimmiten kai taksia tarvitsevat juuri erityislapset.

meillä oli myös ADHD lapsella taksi ja tosiaan ajat muuttuivat kun koulu saatiin käyntiin. On vähän pakko hyväksyä ajat mitkä taksille sopivat

Vierailija
27/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuskataan lapset joka päivä eestaas 15 kilsan päähän. Ei tulisi mieleenkään ruveta urputtamaan ilmaisesta palvelusta!

Vierailija
28/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululle eikö sitä voi itse viedä autolla tai kävellä lapsen kanssa(jos ei käy töissä)luulis ettei kilometreissä kauhean paljon jos 5min. autollakin

Vierailija
29/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koululle eikö sitä voi itse viedä autolla tai kävellä lapsen kanssa(jos ei käy töissä)luulis ettei kilometreissä kauhean paljon jos 5min. autollakin

Vierailija
30/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuskata se lapsi itse.

Vierailija
31/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekaluokkalaista haettiin viime vuonna aikaisimmillaan klo 6.45, matkaa viitisen kilometriä ja koulu alkoi 8.15. Vaan katsos kun siihen taksiin haetaan muitakin lapsia! Tietty jos ei sulle kelpaa niin ei kukaan kiellä sua kuskaamasta lasta itse...

Vierailija
32/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille lapselle ihan omaa taksia. Eihän se voi edes maksaa juuri mitään, jos matkaa on viisi kilsaa.

Vierailija
33/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo menee vielä aikarajojen sisään eli täysin hyväksyttävää

Vierailija
34/36 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haetaan kyytiin muitakin lapsia, koko koulun kaikki 100 lasta kuskataan taksilla. Takseja ja reitteja on monta. Mutta kun eivät kuskaa enää pikkutakseilla vaan megaisoilla tilataksella, niin reiteistä tulee tosi pitkiä ja lähdöt siksi aikaisin. Ekana vuonna kyyti tuli 7.30, sitten 7.15 ja nyt tuo 7.10.

8 erityislasta kyydissä, siellä voi jo sattuakin mitä tahansa.

ap.

Vierailija
35/36 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 3km kaupungin keskustasta. Erityiskoulu nyt sattuu olemaan 2km keskustasta siihen toiseen suuntaan ja siitä tuo 5km matka.

Erityislapsia on niin eri tasoisia ja toisille tunti autossa istumista ei ole mitään, ja toisille sairauksien takia jo ihan mahdotonta.

Meillä vaihdettiin vain vähän lasten hakujärjestystä, kaikki kun samassa kyydissä olevat on ihan tästä läheltä, mutta suhaamiseen menee silti aikaa ja monia aa kuski vielä ovella odotella.

ap.

Vierailija
36/36 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole matka eikä mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä