Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syömishäiriö, vääristynyt kuva itsestä?

Vierailija
10.08.2011 |

Olen laihduttanut pari vuotta sitten 20kg, mittanu ovat nyt 164/52. Tiedän joskus olevani hoikka, mutta suurimmaksi osaksi tunnen itseni todella lihavaksi.. Treenaan, juoksen pari kertaa viikossa, kuljen pyörällä ja jumppaan kotona n 1,5tuntia 3 kertaa viikossa..

Syön terveellisesti, mutta pidän myös herkuista. Syön noin kerran viikossa jotain hyvää, mutta silloin ahmin. Ja kun olen tarpeeksi ahminut, minut valtaa kauhean huono omatunto! Eilenkin kun olin herkut syönyt, menin ja oksensin ja sen jälkeen jumppasin 1,5tuntia.. Ja oloni oli todella hyvä..

Tiedän että ajattelen aivan väärin.. Olen pienen lapsen yh ja teen vuorotyötä. En halua lapselle opettaa tätä

miten elän.. ( jumppaan ja herkuttelen kun lapsi on nukkumassa). Kaverini ovat kaikki niin hoikkia, joten tunnen heidän seurassa oloni todella isoksi.. En jaksa tätä huonoa omaatuntoa. Ja minua pelotta se kuinka hyväksi tunsin itseni kun oksensin kaiken.. Onko tämä alkava syömishäiriö??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun havaitsit itse ongelman tässä vaiheessa. Helppoa sun ei ole muuttaa ajatuksiasi, mutta kannattaa yrittää tosissaan. Jos et yksin pysty siihen, niin kannattaa ottaa ammattilaiseen yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi