Plussa? (sis.kuvan)
Kommentit (28)
Digitestiin pärähti 2h sitten teksti "Raskaana"
Näinpä siis !
-Onnellinen ap
mulla oli ihan samanlainen. Parin päivän päästä oli sitten jo selkeämpi, kun tein uuden testin. Veikkaan plussaa siis!
On on :) jos et olisi raskaana, ei siihen tulisi ollenkaan viivaa, eihän susta silloin erittyisi sitä hormonia :)
Minullakin oli tuollainen.
Nyt se "haamuviiva" on jo kasvanut melkoiseksi palloksi ;-)
t: rv34
oli samanlainen haamuviiva. Paljon onnea plussasta! Täällä meneillään 40+6, kovasti odotellaan :D
Onneksi olkoon! Mulla oli molemmissa raskauksissa alkuun juuri tuollainen haamu vain.
Mun haamuviiva (joka ei koskaan vahvistunut kunnolla) on 3,5v :)
Voi,että,kun vaan tämä plussa pysyisi.
Ihanaa.
Kiitos teille :)
ap
Toivottavasti selkeytyy.. Onneksi olkoon! :D
Tule kertomaan myöhemmin tilanne, jooko?
Tuommoisen viivan sain minäkin ensin, ei mies mitään nähnyt. Selkeni siitä kyllä päivien myötä. : ) Nyt vauva on jo vuoden vanha!
ja onneksi olikin nega, koska siihen kuvioon ei vauva ois silloin sopinut...
mutta jos muilla on samanmoinen haamuplussa niin kiva homma ja toivotaan parasta. Paljon onnea! =)
just aamulla samanlaisen! Toivottavasti meidän molempien kohdalla tarkoittaa ihan oikeaa plussaa :)
Se oli jokseenkin järkyttynyt koko asiasta. Parin päivän päästä jo sitten näki mieskin. :D Eikä ole enää lainkaan järkyttynyt. ;)Meidän haamut jo 6 ja neljä v. Onnea matkaan.
Varmasti on plussa =) Onnea odotukseen!
Plussasta haaveileva
Mun samanlainen on nyt tässä sylissä 15 kk vanhana :-) Onnea!
on vaan huono näyttö. Selkeä plussa tuo on!
Mulla ei koskaan tulut edes vahvempaa viivaa, mutta totta kai tulkitsin olevani raskaana ja niin olinkin. Potra parivuotias on jo tuo haamu :)