Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teroluttia käyttäneet!

02.11.2005 |

Miten teillä on alkanut vuoto viimeisen Terolut-napin ottamisesta? Täällä jänään alkaako vuoto vai eikö ala, tänään otin viimeisen tabletin. Lääkäri antoi ohjeeksi odottaa 10 päivää. Meneekö yleensäkin nuin kauan?

Kiitollisena tiedosta,

Minzi

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä aloitin tänään 10pv:n terokuurin ja mulle lääkäri sanoi, että kuukautisten pitäisi alkaa sen jälkeen parissa päivässä. Toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon!

-Q-

Vierailija
2/13 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 10 päivää vikasta tabletista kun menkat alko, söin 2xpäivässä. lääkäri sano et normaalisti menee 3-4päivää, mut erot on yksilöllisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen pillerin jälkeen. Eli yllättävän nopeasti. Saa nähdä miten käy seuraavassa kierrossa.

Vierailija
4/13 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikasta tabletista kun alkoivat.

Vierailija
5/13 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin teroja yht. kuudessa kierrossa. Alkuun menkat alkoivat aina seuraavana päivänä vikasta pilleristä, mutta loppua kohti ei niistä tuntunut enää mitään hyötyä olevan: kierto venyi ja venyi, vikassa kierrossa täti saapui vasta 15pv vikasta pilleristä! Luovuin toivosta, että ne tasoittaisi mun kiertoa. Tuota ihmetteli sit jo lääkärikin, kun kysyin, mutta eipä sanonut mistä voisi johtua... Mihis vaivaan sulla niitä onkaan määrätty? Parempaa onnea niiden käytössä teille muille!

Vierailija
6/13 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä menkoista merkkiäkään :( Vatsa on turvonnut ja " painava" , mutta itselleni tyypilliset menkkakivut loistavat ainakin toistaiseksi poissaolollaan. Terot sain venyneeseen kiertoon, eli menkat oli viimeksi 7/2005. Viimeksi söin Teroja 12/12004, eikä ne tuoneet menkkoja lainkaan -> tulivat vasta luomusti 1/2005. Hyvä asia tässä on se, että jos kuukautisia ei 10 päivään ala nyt kuulumaan, saan suoraan lähetteen keskussairaalaan!

Vierailija
7/13 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan onnea jatkoon!

D.

Vierailija
8/13 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun menkat alkoivat jo vakiintua joka kuukautiseksi " riemuksi" viime keväällä ja kesällä 2005. Heinäkuun jälkeen niitä ei syystä tai toisesta ole näkynyt :( Koska kiertojeni kanssa on aiemminkin ollut probleemaa, nyt siis suoraan tarkempiin tutkimuksiin. Aiemmin on kyllä otettu jos jonkinlaista labrakoetta, tsekattu munasarjat ym. ja kaiken pitäisi olla ok. *Huokaa*

Vierailija
9/13 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko samana päivänä kun otin viimosen napin...:O

olin aika yllättyny,nytten on sitten kierto mennyt taas sinne 41 :(

Vierailija
10/13 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmena kuukautena otin tabletteja ja ekassa kuussa tuli kahden päivän päästä, seuraavassa neljän päivän päästä ja viimeisessä kuussa taas kahden päivän päästä. Mistähän toi vaihtelu johtuu? Olis kiva tietää mitä siitä voi päätellä vai voiko mitään....

Vierailija
11/13 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidentenä päivänä viimeisestä terosta, eli kp29 ja kierroksi jää näin ollen 28pv (otan teroja kp15-24). Viime kierto oli kyllä poikkeuksellisesti 29 päivä mittainen, otin viimeisen teron normaalia myöhempään kuin yleensä, liekö siitä johtunut...

Taitaa olla aika yksilöllisiä nämäkin jutut :)

Vierailija
12/13 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat seuraavana päivänä viimeisen Terolut-pillerin ottamisesta! Mutta...kestivät vain kaksi päivää ja vuoto oli niin niukkaa, että pikkuhousunsuojalla olisi pärjännyt (käytän tamponeja). Nyt olen aivan ihmeissäni, koska menkat olivat viimeksi heinäkuussa. Mielestäni VÄHINTÄÄN normaalin kokoiset menkat olisi pitänyt tulla! Mahdollisuus tietty on, että vuoto pitää taukoa ja menkat jatkuvat pian...

Mitä neuvoisitte kanssasisaret? Yhteys lääkäriin? Onko tämä normaalia? (mielestäni kyllä ei)Voisinko olla raskaana vai onko minulla joku kasvain? *hui!*

Toivottavasti joku kommentoisi ongelmaani!

Epätietoinen Minzi

Vierailija
13/13 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minzi:

Mitä neuvoisitte kanssasisaret? Yhteys lääkäriin? Onko tämä normaalia? (mielestäni kyllä ei)Voisinko olla raskaana vai onko minulla joku kasvain? *hui!*

Mä varmaan ottaisin yhteyttä lääkäriin, kun ei mustakaan tuo ihan normaalilta kuulosta. Ja varmaan myöskin testaisin varalta tuon raskauden mahdollisuuden. Älä nyt kuitenkaan mistää kasvaimesta huolehdi, tuskin se nyt sitä kuitenkaan on! Hankala homma, kun ei mene asiat sulla niinkuin yleensä noiden terojen jälkeen.

Kerrohan kuinka kävi! Niin ja muuten mullakin terojen aikana oli joissakin kierroissa tiputtelua ennen varsinaisen vuodon alkamista, joten alkaisikohan sullakin kunnon menkat nyt sitten jossain vaiheessa?!