onko tämä raiskattu nainen aivan tyhmä? taitaa olla.
"MIES HOUKUTTELI NAISEN SAUNAAN LUPAAMALLA NÄYTTÄÄ JOTAIN" ----- mitähän se nainen on kuvitellut,kun menee miehen perään saunaa,jotta "näkisi jotain"..
mitä helvettiä??? ja sitten ulistaan,kun tuli raiskatuksi.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ts-ammattisotilas-raiskasi-naisen-sau…
Kommentit (34)
vai oletteko tosiaan noin hyväuskoisia hölmöjä?
että kyseinen nainen voi olla esim. kehitysvammainen ja sen vuoksi ns. "normaali-ihmistä" hyväuskoisempi?
että kyseinen nainen voi olla esim. kehitysvammainen ja sen vuoksi ns. "normaali-ihmistä" hyväuskoisempi?
jos näin olisi ollut?
jonka mielestä on väärin kirjoittaa lehteen 16- vuotiaasta et nainen on raiskattu.??Sit se lapsiparka joutuu vauvapalstan hyeenojen hampaisiin kun ei tajunnut/osannut pelätä.Teidän logiikalla myös vauvapalstalaisten teinit saa raiskata sukupuoleen katsomatta vaikka jo ensi viikolla koulussa.
jonka mielestä on väärin kirjoittaa lehteen 16- vuotiaasta et nainen on raiskattu.??Sit se lapsiparka joutuu vauvapalstan hyeenojen hampaisiin kun ei tajunnut/osannut pelätä.Teidän logiikalla myös vauvapalstalaisten teinit saa raiskata sukupuoleen katsomatta vaikka jo ensi viikolla koulussa.
takaisin Iltiksen palstalle, josta varmaan olet tänne tullutkin.
Päin vastoin, pitää olla todella tyhmä ja suorastaan sairas, jos kaikesta tulee itselle raiskaaminen mieleen. Ja jos on sitä mieltä, että muidenkin pitäisi elämässä ensisijaisesti joka tilanteessa ajatella, että tuo varmaan raiskaa.
On kuule ihan tavallista käydä tuttujen saunoissa katsomassa kaikkea, mitä sinne on sisustettu ja rakennettu.
luen näitä raiskaustarinoita, niin mun on vaan niin vaikea uskoa, et ne on ollut todellisia raiskauksia... suomessa kun on niin helppo saada tuomio raiskauksesta. ja tosiaan, tää juttu haisee ja pahasti. aika idiootti saa olla, jos suostuu menemään saunaan toisen kanssa (emme kyllä tosin tiedä, että ovatko olleet humalassa, millaista silmäpeliä on aluksi pidetty, jne) katsomaan sitä mystistä jotain... yleensä kun minut on saunaan kutsuttu tutkimaan saunajuttuja, niin ollaan ihan reilusti sanottu, et "just tehty uus remontti, tuus kattoon" tms, eikä mitään suuria arvoituksia... jos joku mulle tulis ehdottelemaan saunaan katsomaan jotain, niin jotenkin sitä jo voisi päätellä, et ei oo kaikki pullat uunissa. Ja kyllä, olen myös sitä mieltä, että idiootteja saa huijata. darwinismin palkinnon ansaitsis jokainen tolopää. ja ei, en hyväksy raiskaamista, jos se tulee aivan puskista, esim. pimeässä puistossa, mutta tuosta jutusta nyt tulee jotenkin sellainen valmiiksi latautunut seksuaalinen tunnelma esiin... ehkä mies oli paska sängyssä, nainen seurusteli, tms. ja mimmi päätti, et syytetään raiskauksesta, ettei jää kiinni, tai mene maine tai mitä ikinä. ei ihmisistä tiedä koskaan.
Ja kyllä, olen myös sitä mieltä, että idiootteja saa huijata. darwinismin palkinnon ansaitsis jokainen tolopää. ja ei, en hyväksy raiskaamista, jos se tulee aivan puskista, esim. pimeässä puistossa, mutta tuosta jutusta nyt tulee jotenkin sellainen valmiiksi latautunut seksuaalinen tunnelma esiin... ehkä mies oli paska sängyssä, nainen seurusteli, tms. ja mimmi päätti, et syytetään raiskauksesta, ettei jää kiinni, tai mene maine tai mitä ikinä. ei ihmisistä tiedä koskaan.
Voi hyvä luoja sentään.
Ja kukahan sitten päättää sun maailmassas, että kuka on niin tyhmä, että voit esim. varastaa siltä auton, murhata sen, raiskata sen, ihan mitä vaan?
Tervemenoa sinne omaan maailmaasi, mä haluan ainakin elää ihan nykyisten lakien mukaisesti kiitos. Niitä on sentään mietitty vähän isommalla porukalla kuin sinä.
vain hyvin pieni osa raiskareista tuomitaan, ja tuomiot ovat todella alhaiset, niin kuin tässäkin tapauksessa. Tuomiota ei todellakaan saa helposti, näytön pitää olla varma. Paljon tapauksia jää tuomitsematta näytön puutteessa, vaikka tapaus vaikuttaa varmalta raiskaukselta. En jaksa tuollaisen ääliön kanssa enää jankata.
mies on vastuussa ja toivottavasti joutuu vankilaan!
Silti se nainen on idiootti.
Raiskausten ja muiden rikosten uhriksi joutumista pystyy ennalta ehkäisemään aika tehokkaasti fiksulla käytöksellä ja pukeutumisella.
-Ei mennä namusetien kyytiin.
-Ei mennä katsomaan tuntemattomien miesten "juttuja" saunaan.
-Ei näytetä keskaria moottoripyörä jengiläisille.
-Ei kävellä kännissä ja puolialastomana raiskauskujana tunnettua tietä pitkin pimeässä.
-Ei pidetä rahaa kädessä.
-Ei pidetä "Vihaan (insert race)!" paitaa päällä.
En tiedä. Jospa nainen ollut näin hiprakassa, ettei heti tajunnut ja vaan lähti sen ajattelematta. Tai sitten ajatteli että pussailua vain, ja että voisi kieltäytyä jos mies haluaisi yhdyntää. Sitä olettaa, että tän ammatin mies(merivoimien aliupseeri) olisi tarpeeksi älykäs ja normaali, että kun nainen kieltäytyy, niin ei pakota
Vähän sama kuin mies menisi katsomaan naisen pimppiä, ja huomaisi sellä epäilyttävää väriä ja näppylöitä, ei sitten saisi kieltäytyä seksistä? Kun kerran meni niin on pakko hoitaa hommat? Itse olen kerran kieltäytynyt seksistä, kun en tykännyt kundin pienestä jutusta.
vaikka se olisi mennyt sen äijän munaa katsomaan niin se ei oikeuta raiskaukseen!
että voi mennä katsomaan "äijän munaa", ja luulla, ettei se johda mihinkään? Mikä oikeutus naisella on aloittaa leikki, mutta ei viedä loppuun? Mikä oikeutus naisella on härnätä toista, ja sitten vaan muina miehinä(naisina) jättää toista kuin nalli kalliolle?Eikös sanonta ole, "ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön" ?
itse saa vähintään turpaansa joku päivä.
Kyllä 16- vuotias lapsi saa mennä saunaan katsomaan jotain kun opettaja/auktoriteettihahmo pyytää ilman et mieleen tulee väkivalta jota raiskaus on.
Toinen asia on miksi media puhuu usein raiskaustapauksissa ala-ikäisistä naisina,jopa 12-vuotiasta on sanottu naiseksi.???