Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kirjoittaisin kohtaan "lapsen tähänastiset elämänvaiheet" päiväkodin aloituskyselyssä?

Vierailija
09.08.2011 |

En ymmärrä, mitä oleellista voisin kertoa varatulla kolmella rivillä! Tietysti syntymäajan jne., mutta ne tulee muutenkin ilmi. Mitä vaiheita näillä tarkoitetaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin harrastukset, puistotädin ja seurakunnan kerhon.

Vierailija
2/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin kohtaan suunnilleen näin:

Antti oli pph:lla 1v8kk-2v 10kk. Sitten jälleen kotihoidossa pikkusikon syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noita hoitojärjestelyjä kysytään erikseen toisessa kohdassa. Mut ehkä laitan jotain lyhyesti niistä.

ap

Vierailija
4/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin harrastukset, puistotädin ja seurakunnan kerhon.

Mitä se puistotäti tekee lapsesi tietojen kohdassa, kirjaistko muita yhtä epäolennaisia asioita siihen vaikka keskiviikon kauppalistan?

Vierailija
5/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä mahdollisen vanhempien eron tai kuoleman. Tai jonkun muun lapsen elämää järkyttäneen tapahtuman tms.

Vierailija
6/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan laittaisin lähinnä jos on ollut muutto, avioerotilanne, sisaruksen syntymä...

Vierailija
7/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistotäti on tärkeä tieto, kun katsotaan kuinka paljon lapsi on ollut lapsiseurassa ja saanut sosiaalisia kontakteja ja harjaannusta.

Vierailija
8/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sain jo monta hyvää ideaa, vaikka ei olekaan tapahtunut mitään kovin dramaattista. Ehkä sekin on oleellinen tieto, että ei ole ihmeempiä tapahtumia :)

ap

Vierailija
9/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotettaiskohan siinä sellaisiakin, et jos on muutettu paljon/hiljattain tms. Tai jos vanhemmilla on tullut ero, miten lapsi on tavannut vanhempiaan siitä lähtien, tai jos vaikka äiti/äidin avopuoliso on eronneet tai on muutettu yhteen uusperheeseen, tai jotain, kaikkia tällasia juttuja, että jos on tapahtunut jotain mullistavaa. Ei tietenkään vanhempien elämä kenellekään kuulu mutta tollasista jutuistahan se lapsi saattaa siellä jutella päiväkodissa, niin niistä ois hyvä niiden vähän tietää

Vierailija
10/10 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon äidin ja mummin kanssa mutta on käyty myös puistoissa, kerhoissa ym. Ja kirjoitin myös, ettei ole mitään ihmeempiä mullistuksia, eroa tai sisaruksen syntymää. Mainitsin vauva-aikaisesta muutosta.

Kai ne sitten osaavat kysyä, jos tarkoittivat jotain ihan muuta...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi