Kysymys köyhille,paljonko tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kommentit (74)
mutta rahaa tulee viikonloppuna. Mennään koko viikonlopuksi Hietsuun myymään, parvekkeella on 15 banskulaatikollista myytävää pakattuna. Noi kun myyn, voidaan tulla ruokakaupan kautta kotiin.
Tällä hetkellä rahaa on tilillä n. euron verran.
Vanhemmat todennäköisesti auttaa eli heittää tilille jonkin verran rahaa piakoin.
Seuraavan kerran virallisesti rahaa tulee 14. päivä - eli keliakia korvaus, 21 euroa.
käyttötili noin 600e
1 säästötili 2600e
2 säästötili noin 700e
köyhä olen.
käyttötili -280e
rahaa tulee vasta 15 pv noin 300e sitten lapsilisä ja vika päivä kotihoidontuki.. ja vika päivä palkkaa 300e
mies saa huomenna palkan 650e ja loppukuusta saman verran
laskuja odottaa kolmensadanedestä ja vuokra on lähes tonnin..
pakko kituuttaa ja lapsi ruokittava :( mutta millä sitä ostaisi välikausihaalarin ja sadevaatteet pienelle.. omista vaatteista puhettakaan
Suraavat rahat on lapsilisät.
milläs meinaatte elää pyhällä hengellä?? Jos on lapsia niin sillon pitää kyllä vähä kattoo mihin sitä rahaa käyttää =/ sääliks käy =(
säästötilillä 5000 ja käyttötilillä reilu 900. seuraava tulo taitaa olla lapilisä vai kotihoidontuki
Huomenna tulee elatustuki 140 e. Kahdeskymmenesensimmäinen päivä tulee vanhempainraha n. 1200 e.
huomenna tuloo työttömyyskorvaus 680e.
Käyttötilillä on n. 40€, sinne tulee lisää rahaa huomenna vajaa 400€, elarit. Säästötilillä (pahanpäivänvaralla) on 3900€. Sinne siirrän aina rahaa käyttötililtä pois kortin ulottuvilta.
Olen kotihoidontuella oleva opiskeleva yh.
Suraavat rahat on lapsilisät.
milläs meinaatte elää pyhällä hengellä?? Jos on lapsia niin sillon pitää kyllä vähä kattoo mihin sitä rahaa käyttää =/ sääliks käy =(
Sääliäsi en kaipaa ja me pärjäämme kyllä. Palkka, 1400 euroa netto, meni vuokraan, sähkölaskuun sekä vakuutusmaksuun jonka eräpäivää oli jo kertaalleen siirretty. Lisäksi lyhensin autolainaa ja kävin ruokakaupassa.
Osaan laittaa ruokaa itse, pakastimessa on lihaa ja pakastevihanneksia sekä leipää, tuoreet kasvikset ovat tällä hetkellä edullisia. Leipä otetaan joko pakastimesta tai sitten leivon itse.
seuraavan kerran tulee tili 16.8.
Milloin saat seuraavan kerran rahaa?
ja sillä pitäisi pärjätä lapsilisiin.