Kysymys köyhille,paljonko tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kommentit (74)
miehellä 19€
sille tuli työmatka toiselle puolella Suomea 2h varoituksella, siihen piti lainata bensarahat lapsen tililtä : ( Tosin kilometrikorvaukset tulee, mutta lainata silti piti muksulta.
lompakossa on 470e ja huomenna tulee miehen tili 500e
seuraavaksi rahaa tulee 26 päivä, lapsilisä ja miehen koko tili.
Kituutetaan mutta pärjätään, pakkohan se on!
Käyttötilillä on luultavasti 130 e, toisella tilillä on 340 e. Huomenna tulee 140e joka on äitiysavustus. Sitten tulee 26 pv lapsilisät, 304 e ja kuun lopussa kodinhoitotuki 448 e. Ens kuun eka päivä tulee asuntotuki 425 e.
19.8.
Velkaa on 22000 € ja on omakotitalo maalla.
seuraava raha myös täällä on tuo lapsilisä yhdestä lapsesta.
Seuraavan kerran rahaa tulee kuun lopussa.
MInun tililläni 124 euroa, miehen tilillä 60 euroa ja pitäisi lukiolaisen ja peruskoululaisen kanssa lähteä koulutarvikeostoksille. Onneksi on vähän nostovaraa vielä luottotilillä.
Rahaa pitäs olla tulossa, en tiedä milloin. Ainakin lapsilisä loppukuusta, ja miehelle tili 15. päivä.
Mutta yleensä keikkuu siinä nollan ja 50 e välissä
Visa - 300 €
säästötilillä 8000 €
viikon päästä tulee äitiyspäiväraha
18 e ja 15.8 seuraavat manit.. miehellä taitaa olla vähemmän :)))) mutta nyt myi auton pois ja niitä rahoja kulutetaan :D
aika usein on tämä tilanne :) onneksi meillä on luottokortti(jota ei vielä onneksi kertaakaan jouduttu käyttämään) sitten kun miehen koulu alkaa niin kaik rahat meneekin kirjoihin ja ruokaan, ei hirveästi vaatteita osteta, siksi olenkin nyt koko kesän kiertänyt kirppareita jotta olisi edes lapsella "uudet" ja isommat vaatteet :) muuten syödään kyllä aika monipuolisesti.. ja ihan onnellisia ollaan :) kaikkea muuta on ja velkaa tietty :)))(asunto ja mun auto)
Helvetin keno eikä lottokaan anna!!!!! :DD
ensi viikon pe, hyvin pärjäään sinne.
Asunto piti myydä, kun ei rahat riittäneet sen pitämiseen. Perheen brutto 2500 €/kk ja kuusi henkeä.
Raha laitetaan varmaankin asoon. (jos ees siihen riittää)
miehen tilillä 0€
käteisenä on 73€
maanantaina saa mies palkan.
niin on 270 €. Huomenna tulee 300 €.
Seuraava tulo on työmarkkinatuki parin viikon päästä.
just ennen kun tulee lisää rahaa.
Yhdellä tilillä on -31, toisella 11,25, kolmannella 21,-
Olen jo siirtänyt s-bonukset käyttöön, sain huikeat 29euroa siitä.
(Eilen vein pulloja, vaikka sitähän köyhän ei kannata täällä myöntää että niitä on edes kertynyt.)
Pe tulee vanhempainpäivärahat. Jee. Huomenna voi käyttää jo pankkikorttia ja vetää sitä miinukselle sellaisissa paikoissa joissa ei ole saldon tarkastusta.
ja rahaa tulee 22.8... Lapselle on kaikki ostettuna, että pärjää. Mä syön, mitä löytyy. Oon siis äitiyspäivärahalla vielä.
Köyhyys on kai tosiaan suhteellista :/ En edes muista, koska olis laskujen jälkeen ollut yli 300 € käyttörahaa. Tuli paha mieli muutamista "köyhä"vastaajista... Miehen sisko luulee olevansa myös köyhä, vaikka tulot yli 3000€/kk
Tilillä tällä hetkellä n 1,5euroa, miehellä ei senkään vertaa. Taskun pohjalla pari kymppiä. Ens viikolla tulee n tonni, josta menee sähkölasku(60e), loppuosa tän kuun vuokrasta(325e) sekä ens kuun koko vuokra (505e). Loput menee elämiseen.
Sitten tulee lapsilisät ja kotihoidontuki, yht vajaa 700e. Syyskuu on vähän vielä auki, mutta onneks sain viikonlopputöitä, saa vähän ruokarahaa. Osaan ennakoida ja laskea parin kk:n budjetin etukäteen ja merkkaan olevat ja tulevat laskut sekä tulot ja näin ei kauhean pahoja tilanteita pääse syntymään.