Kysymys köyhille,paljonko tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kommentit (74)
Ei kai sitä köyhä ole jos miehellä on rahaa?
tänään olisi pitänyt olla palkanmaksu, mutta eipä näkynyt. Toivon, että huomenna näkyisi, en haluaisi alkaa tapella asiasta.
Onneksi ruokaa sun muuta riittää vaikka koko viikoksi.
pe tulee alle 100€, sitten lapsilisä kodinhoidontuki
miehen tilillä satanen,ja lapsilisät tulee seuraavax.
3,24€. Miehen tilillä 120€. Seuraava raha on 500€ kesätyöpalkka 15. päivä.. sekä opintotuet kuukauden päästä.
rahaa tilillä kuin minulla.
-se, jolla rahaa 70 senttiä-
578e ja käyttövara 778e :(... seuraavan kerran rahaa tulee 24pv palkkapäivänä + lapsilisät.
En kyllä tiedä, kuinka paljon on rahaa, enkä muista milloin sitä tulee lisää. Mutta ei sitä paljon ole.
Tili tulee 15.8. joka on n. 1800 käteen. Miehen kans yhteisellä "pahanpäivänvara"-tilillä on n. tonni. Meni lähes kaikki säästöt remppaan tänä ksänä. Eli kusessa ollaan jos jotain isompaa hajoo tms.
Tilillä vajaa 600e, lompakossa reilu 100e. Rahaa tulee loppukuusta joskus 20. päivän jälkeen. Kaikki tämän kuun laskut on maksettu, jos ei tule mitään yllättävää.
n.21e huomenna saan seuraavan kerran. Käytiin vähän lomailemassa, joten meni sitä rahaa...
Kuun viimeinen päivä tulee kotihoidontuki (lapsilisätkään ei varsinaisesti minulle tule).
seuraavan kerran rahaa kun tulee lapsilisät.
lompakossa 14e, tilillä 4e. Visa-laskua tulossa 400e... Seuraavaksi palkka ja lomalta paluu raha yht 1100e 15.päivä.
Palkka 2000 € tulee viimeinen päivä. Meni vähän suunniteltua enemmän rahaa kesälomalla.
ja lapsilisiä odotellessa....
eiku hei, saanhan mä ekan palkan 15.päivä; huikeet 6tuntia töitä tehtynä viime kuussa :) eli käteen tulee varmaan about 45€.
Sitten saa laittaa tilinauhan kanssa liiton paprun menee, se ottaa varmaan viikon ainakin...
Onneks huomenna alkaa lapsilla koulut ja junnukin pääsee ensi viikolla päiväkotiin... niin että saavat edes jotai murkinaa. Ittellä niin väliä oo...
Huomenna tulee elatusmaksu n.130e,siitä puolet menee tän kuun vuokraan kun ei ollu kuun alussa rahaa maksaa...Seuraava raha on sitten lapsilisä.Niillä mennään mitä on annettu...
olla hitusen miinuksella. Seuraava "tili" on lapsilisä. Miehelle tulee rahaa vähän aiemmin.
Ruokaa on, mutta kouluun lapset eivät saa nyt vielä mitään uutta.