Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet lopettanut tupakoinnin

Vierailija
09.08.2011 |

niin kauanko on vienyt, kunnes ei tupakanhimo iske? Siis ilman nikotiinikorvikkeita tai campikseja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläkin tulee mieleen välillä vetää tupakka. Ei varmaan lopu ikinä. Olenkin antanut itselleni luvan ostaa piipun, kun pääsen eläkkeelle.

Vierailija
2/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lopetus kävi yllättävän helposti. Vaikka olen tupakoinut saannöllisesti ainakin 15v noin 10 savuketta päivässä.

Ei varsinaista himoa ole vielä tullut. Olin muistaakseni aika kiukkuinen ekat viikot lopettamisen jälkeen ;)

Paras juttu tää lopetus, en enää ikinä ala polttamaan tupakkaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

himo iskee säännöllisen epäsäännöllisesti.

Vierailija
4/5 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen himo on jo poistunut, mutta joissakin tilanteissa on armottoman tyhjä olo ja tuntuu että ny voisi vaikka ottaa sauhut. Tuo ajatus tulee niinkuin ihan tyhjästä. Koskahan siitä pääsee?

Kauheeta suruaikaa on ollut tämä vuosi tupakatta, melkein kuin hyvän ystävän olisin menettänyt. Halusin kuitenkin niin kovasti päästä eroon tästä "ystävästä" jota voisin kutsua vaikka huonoksi seuraksi.

Vierailija
5/5 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolentoista vuorokauden kuluttua ostin askin ja poltin sen pois parin päivän aikana. Taas puolitoista vuorokautta lopettamista ja ostin askin jonka poltin tosi nopeaan tahtiin sen yhden päivän aikana, ihan tarkoituksella. Halusin kipeän pään, tunkkaisen olon, paskan maun suuhun, pahan olon. Ennen nukkumaan menoa tyhjäsin vielä ne muutamat mitä jäi askiin vessanpönttöön ja pissasin päälle >:) Seuraavana ei himottanut, ei sinä päivänä, eikä seuraavana...Sinne menivät.

Fyysiset oireet poistuvat hyvin nopeasti ja ovat verrattain vähäisiä. Henkisestä puolesta, tiedän kyllä odottaa loppuikäni tyhjästä kohoavia "Nyt vois polttaa yhden"-fiiliksiä. Tuollaiset tuskin poistuvat koskaan.