Kaunein Kalevala-koru?
Kommentit (22)
Toiset korvikset, joista tykkään, ovat Lumihiutaleet.... mutta emmin, koska ne ehkä luontuvat paremmin vähän nuoremmille.
Hopeisena, paksussa lyhyessä papuketjussa.
Lempikoruni :-)
Kaikkein kaunein Kalevala-koru on mielestäni Kanteletar-kaulakoru punaisilla kivillä. Sitä valmistettiin pieni määrä joskus 15 vuotta sitteen. Itse omistan sellaisen ja minulta on moni kysynyt, mistä saisi samanlaisen, mutta velitettavasti niitä ei ole valmistettu sen jälkeen.
Pohjantähti -kääty kultaisena granaateilla - mutta on niin arvokas....
Uhtuan sotka rintakoruna tai korviksina. (Korvikset minulla on.)
Minulla on ollut käyttämättömänä alkuperäisessä laatikossa Kanteletar kääty ja korvakorut.
Ovat sinisellä kivellä ja pronssia. Tietääkö kukaan, minkä arvoiset ne voisivat olla.
Ilona-riipus, sopimattoman vaatimaton ja herkkä.
Carmen-sarja, Iku-turso-rannekoru. Haluaisin vielä ainakin Filigraani-ja ja Metropoli-rannekorut.
Lumikukka on minustakin ihana mutta lempparia en osaa valita. On minulla muun muassa tuo Lumihiutalekin kaulakoeuna ja sormuksena vaikka en enää niin nuori olekaan ;-)
Mä tykkään pääsääntöisesti enemmän Lumoavan koruista ja Pohjalan tuotannosta, mutta osa Kalevala-koruistakin on kivoja. Nyt jos menisin kauppaan ja saisin valita minkä vain, niin taitaisin ostaa Kosmos-sarjasta rannekorun ja korvikset. Kivan näköisiä, vaikka yleensä tykkäänkin enemmän hopeasta kuin pronssista.
Sory, piti olla siis Pohjalaisen, ei Pohjalan.
Lumihiutale, erityisesti kääty ja korvikset.
Ne kaikki. Tykkaan menna Kalevala-korun liikkeeseen vain katselemaan, siella sielu lepaa. Uhtuan lintu erottuu kylla jotenkin niista muista, se minulla jo on.
Lumikukka on ihana! Myisiköhän joku sitä jossain vähän halvemmalla, kuin koruliikkeet. Pitääkin katsella.
Lumikukka on ihana, mulla on sen kaulakoru, korvikset ja rannekoru. Sormus olisi ihana vielä! ovat käytössä lähes päivittäin. Hämäläisen juhlakäädyn haluaisin pronssisena. Ja uudemmasta tuotannosta Rumba -sarja on kaunis!
Uusista Korona hopeisena: https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/943035_10151708062406095_1157730676_n.jpg
Vanhemmista Vanamo
Minusta kaunein on Pore, vuorikiteellä. Itselläni on kaulakoru ja korvakorut. Haluaisin myös rannekorun.
sitä mulla ei ole valitettavasti.
Miesten koruista se Väinö-kaulakoru on hieno.