Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jättääkö mihesi sut oikeasti puhuttuaan sulle meistä kun sekä meillä että teillä

Vierailija
04.09.2011 |

on vauvaikäinen lapsi mutta meillä miehesi kanssa jo toinen tulossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että tuossa vaiheessa minä heitän miehen ulos, aika nopeastikin kai. Ja sitten tilaan ajan lastenvalvojalle.

Vierailija
2/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muusta ei tietoa, hankala sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä asti kun tein positiivisen raskaus testin ekasta mies luvannu jättää avokkinsa mutta ei sitten muka voinutkaan kun nainen oli niin heikoilla raskaus aikana kun synnytti lapsen 5kk mun lapsen synymn jälkeen.. mä just plussasin taas vaikka oli kierukka ja sama homma uudestaan.. en tiedä odottaakko vai alkaa suosiolla rakentaa elämää yh:na

AP

Vierailija
4/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluaisit olla tuon ihmisen kanssa missään tekemisissä? Kuulostaa tosi vastenmieliseltä.

Vierailija
5/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluaisit olla tuon ihmisen kanssa missään tekemisissä? Kuulostaa tosi vastenmieliseltä.

ja mieskin väittää että rakastaa minua mutta ei silti jätä nykyistään eikä suostu puhumaan minusta sille vaikka minusta nainen on ihan järkevän oloinen ja kauniimpi ja muutenkin suositumpi kuin minä joten sais varmaan helposti uuden miehen ja nyt kun tein tän plussan en taas saa ottaa mitään yhteyttä heihin ja mietin jo aikooko mies jättää meidät kokonaan :( ap

Vierailija
6/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin väittää että rakastaa minua mutta ei silti jätä nykyistään eikä suostu puhumaan minusta sille vaikka minusta nainen on ihan järkevän oloinen ja kauniimpi ja muutenkin suositumpi kuin minä joten sais varmaan helposti uuden miehen ja nyt kun tein tän plussan en taas saa ottaa mitään yhteyttä heihin ja mietin jo aikooko mies jättää meidät kokonaan :( ap

miehen puolelta.

Vierailija
7/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, jos se vaimokin on ihan ok, niin miksi valita sinut?

Vierailija
8/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hänen sielun kumppaninsa ja vaimo on vaan niin heikoilla ettei ole voinut jättää mutta minusta vaimo ei vaikuta olevan mitenkään heikko vaan päinvastoin ja meillä nyt tulee olemaan kaksi lasta ja heillä vaan yksi joten ehkä siksi valitsisi minut?

Vierailija
9/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan sille, että sun täytyy saada päätös pian.

olen hänen sielun kumppaninsa ja vaimo on vaan niin heikoilla ettei ole voinut jättää mutta minusta vaimo ei vaikuta olevan mitenkään heikko vaan päinvastoin ja meillä nyt tulee olemaan kaksi lasta ja heillä vaan yksi joten ehkä siksi valitsisi minut?

Vierailija
10/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa tilittänyt ettei voisi jättää vaimoaan koska suku ei katsoisi sitä hyvällä :/ AP

Vierailija
11/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksuja juoksisitte kaus moisesta sonnista :)

oletko varma,että on vain vaimo ja sinä?

Vierailija
12/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksuja juoksisitte kaus moisesta sonnista :) oletko varma,että on vain vaimo ja sinä?

Vierailija
13/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut alkunsa viisi kuukautta myöhemmin kuin teidän eka vauvanne, niin ei sillä miehellä ole ollut mitään aikomusta vaimoaan jättää, koska eihän se vaimo sitä ennen ole edes ollut vauvan kanssa heikoilla.

Siis tuo mies on ihan täys sika, ota nyt järki käteen, ei tuo ole mitään rakkautta. Miksi se sitten vaimonsa jätettyäänkään olisi uskollinen?

Vierailija
14/14 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saanut alkunsa viisi kuukautta myöhemmin kuin teidän eka vauvanne, niin ei sillä miehellä ole ollut mitään aikomusta vaimoaan jättää, koska eihän se vaimo sitä ennen ole edes ollut vauvan kanssa heikoilla. Siis tuo mies on ihan täys sika, ota nyt järki käteen, ei tuo ole mitään rakkautta. Miksi se sitten vaimonsa jätettyäänkään olisi uskollinen?

Ei minusta ole yksin huoltajaksi kahdelle :(