Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisella liikunnalla jättitakamusta pienemmäksi?

Vierailija
09.08.2011 |

Laihtua täytyy ainakin 10-15 kiloa, mutta suurin ongelma on tuo jättitakamus!

Se on oikeasti hervottoman leveä, roikkuu "polvissa" ja on yhtä ihrakasaa :(

Millainen liikunta auttaisi parhaiten?

Esim. viime kesänä pyöräilin noin 2000km!! Mutta ei vaikutusta juurikaan läskitakamukseen. Muuten kyllä painoa lähti ja kroppa pieneni muualta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet "päärynä" niin vaikea tilanne koska kilot lähtevät vikaksi takapuolesta siis jos lähtevät.

Pyöräily on tehnyt varmasti hyvää sille mutta ylipainon takia sitä ei huomaa.

Kävele,syö vähemmän mutta vartalosi muotoa et voi muuttaa.Kokeile lisätä lihaksia hartioihin,pytypunnerruksia ym.

Vierailija
2/7 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jumppasin hulluna 3kk putkeen suunnilleen joka ikinen päivä ja kävin samalla vesijumpassa, pyöräilemässä, luistelemassa jne. niin takamus pieneni aika rajusti. Mutta painoa lähti myös 10kg ja muu kroppa pieneni sitten taas niin paljon, että näytin muualta lähes liian laihalta...

Nyt kuitenkin yläkroppa on suht ok kokoa 38-40 ja alakroppa taas kokoa 44 :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkyä, maastavetoa, prässiä jne. Olen itse päässyt koosta 42/44 kokoon 36/38 salitreeneillä, takamuksesta lähti roimasti.

Vierailija
4/7 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkyä, maastavetoa, prässiä jne. Olen itse päässyt koosta 42/44 kokoon 36/38 salitreeneillä, takamuksesta lähti roimasti.

keskityt pakaran kiinteytykseen. kiinteytät pyllyä salilla

Vierailija
5/7 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka tavaksi katsoa pari suosikkisarjaa stepperiä polkien, kyllä muuten auttaa.

Vierailija
6/7 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri muu. Rasvaprosentti on saatava pienemmäksi, siinä se. Toki voit nyt kiinnittää huomiota lihaksiin rasvakerroksen alla, jotta pakarasi rasvan poistuessa näyttävät paremmalta. Mutta ainut vastaus on todellakin vain rasvaprosentin pienentäminen. Silloinkin voi vain toivoa että rasva poistuu toivomastasi kohdasta.

Vierailija
7/7 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtua täytyy ainakin 10-15 kiloa, mutta suurin ongelma on tuo jättitakamus!

Se on oikeasti hervottoman leveä, roikkuu "polvissa" ja on yhtä ihrakasaa :(

Millainen liikunta auttaisi parhaiten?

Esim. viime kesänä pyöräilin noin 2000km!! Mutta ei vaikutusta juurikaan läskitakamukseen. Muuten kyllä painoa lähti ja kroppa pieneni muualta...

Mullakin nyt ihan järkyttävän kokoinen takamus, kun on raskauden jälkeen 10-15 kiloa laihdutettavaa :o(

Takamus mulla on aina ollut iso, ja muualta sitten luut näkyy nahkan alta. Erään kerran nuoruudessani kuitenkin sain kroppani suhtkoht sopusuhtaiseksi laihduttamalla ja liikkumalla. Painoin tuolloin 56kg ja pituutta 168cm. Bikineissä mun takamukseni oli siltikin kyllä sellainen samanmuotoinen pyöreä roikkutakamus.