Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajustettuja terveyssiteitä - wtf?

Vierailija
08.08.2011 |

Ei ole vähään aikaan ollut kuukautisia, niin oli pieni yllätys kun aukaisin sidepaketin ja sieltä löytyi hajustettuja terveyssiteitä. Helvetin kiva, kun nyt sitten varmaan haisen terveyssiteelle :/ Kukahan valopää tämän on keksinyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän ne mahtavat haista?

Vierailija
2/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten huomasin kaupassa jotain teinitytöille markkinoitavia pienehköjä ohuita vaniljan tuoksuisia.

Onks niitä tullut muunlaisiakin nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kans jälkivuotoon siteitä, muuten en ole niitä tarvinu. Ostimpa vielä tarjouksesta useamman paketin. Perse haisi "kukkasille" ja verelle..ja ihan istuessa ja varmaan vierustoverilleki. Yäks. Ja tuskin siitä limakalvotkaan tykkäs. Nyt kattelin että onneksi niitä tavallisiakin vielä saa.

Vierailija
4/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappasin vaan always ultra paketin, enkä katsonut tarkemmin. Se olikin joku freshness ominaisuudella oleva. Näköjään nettisivuillakin lukee, että niitä normaalejakin vielä saa, onneksi.

http://www.always.fi/product_294.html

Vierailija
5/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kerran kun ainoalta avoinna olevalta huoltoasemalta ei muita saanut.

Ihan järkyttävä löyhkä. Sellainen mummon hajuveden ja teurastamon sekoitushan siitä tuli ja haju tarttui vielä pilluun joksikin aikaa... *yök*

Vierailija
6/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kans jälkivuotoon siteitä, muuten en ole niitä tarvinu. Ostimpa vielä tarjouksesta useamman paketin. Perse haisi "kukkasille" ja verelle..ja ihan istuessa ja varmaan vierustoverilleki. Yäks. Ja tuskin siitä limakalvotkaan tykkäs. Nyt kattelin että onneksi niitä tavallisiakin vielä saa.

tämä, kun ostan siteitä jälkivuodon varalle. En todella halua haista kukkasille ja verelle.

Kertokaas muuten, millaisin sitein siihen jälkivuotoon pitää varautua? Mä oon käyttänyt siteitä viimeksi 13-vuotiaana, joten mulla ei oo oikein hyvää kuvaa siitä, millaisia ne on. Pitääkö jotain yösiteitä ostaa?

Vierailija
7/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestoside on paras. Ei tarvii haista kukkasille.