Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia, että mies häipyy 2 viikoksi

Vierailija
08.08.2011 |

lomamatkalle, ja jättää muun perheen kotiin. ja me ollaan rahallisesti todella tiukilla, ilmeisesti mies säästänytkin tätä lomaansa varten. ilmoittaa mulle asiasta nyt, kun lähtöön aikaa parisen viikkoa.

mä en enää tiedä mikä on normaalia, auttakaa, olen surullinen mutta tavallaan enemmänkin väsynyt.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyseessä ei ole mikään saman maan rajojen sisäinen kalareissu vaan joku turha loma. AP

Vierailija
2/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee olle kiitollinen jos mies edes joskus käy kotona. Monilla ei ole miestä lainkaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän normaaleissa perheissä elävien mielestä tuo ei tosiaankaan ole normaalia eikä OK, vaan miehesi on lapsen tasolle jäänyt itsekeskeinen varhaisteini. Jos rahat ovat tiukilla, ne käytetään perheen menoihin. Sitten kun rahaa jää yli, molemmat voivat käyttää sitä omiin menoihinsa, joista sovitaan hyvissä ajoin etukäteen ja joita saa olla molemmilla.

Vierailija
4/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoliito?

Ei kuitenkaan normaalia jos todellakin kysymyksessä vain lomamatka.

Jos liittyy työhön tai harrastuksiin(esim. vuorikiipeily) niin ihan normaalia , siis siinä ja siinä.

Vierailija
5/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat velvollisuudet kuin naisia. Pitäähän hänen tuulettua tyttöystävän kanssa ainakin aika ajoin, miten hän muuten jaksaisi?

Vierailija
6/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei ole provo, en millään voi uskoa, että äijä vielä tämänkin keksi. Ei millään mitään rajaa. AP

Vierailija
7/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla huoletta ja itseäs epäilemättä sitä mieltä, että ei todellakaan ole normaalia, eikä järvevää, eikä mitään muutakaan positiivisella sanalla kuvattavaa toimintaa koska

a) olette naimisissa

b) teillä on lapsia

c) ja taloudellisesti tiukkaa jo muutenkin

Itsekäs mies sulla ap!

Vierailija
8/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai epänormaalia, vaan onko teidän suhteessa asia sopivaa. Onko tuo sinusta hyvää käytöstä?

Vierailija
9/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän avioliitossa tuo ei olisi normaalia. Ihmettelisin todella suuresti, jos mies häipyisi lomalle pariksi viikoksi ilman muuta perhettä.... Mutta voihan se joillakin olla normaaliakin.

Vierailija
10/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos rahat on tiukilla ja ennenkaikkea siitä ei ole sovittu ajoissa. Mun mies on kalamatkalla, mutta tämä ei ollut mikään yllätys, vaan yhdessä on sumplittu sopiva aika. Sitä ennen oltiin kolme viikkoa yhdessä koko perhe ulkomailla lomalla. Ja itse olin sukulaisissa marjastamassa, sienestämässä, uimassa ja tapaamassa tuttuja ja sukulaisia lapsen kanssa.

Vierailija
11/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveessä ja toisia kunnioittavassa parisuhteessa.

Mies vaikuttaa erittäin lapselliselta.

Vierailija
12/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mieshän ei ilmeisestikään sellaista halua elää. Mikäs se on elää poikamiehen elämää täysihoitolassa, vai mitä?

Vierailija
13/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkku, tai teet ainakin IHAN SAMAN hänelle Lähiaikaan, seuraavasta palkasta, tai yritä esim.lainata pieni summa sukulaisilta. Et voi jättää tämän noin vain. Älä vaan kuluta hermoja ääliön takia. Rauhallisesti, teet omat asiat, ja ihan kuin hänkin, sinunkin täytyy etääntyä ja ottaa ohjat käsiit omista asioista. Tehköön se mitä haluaa. Sinä teet mitä itse haluat, ja olet itsenäinen.

Vierailija
14/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulla mitään miestä ole, vaan murrosikäinen lapsi.

Vierailija
15/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tai mies on kesällä jossain reissussa tuon 2 viikkoa ja ei hirmuhyvä rahatilanne ole, mutta noista tiedetään etukäteen ja hyväksytään matkat.

Vierailija
16/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok kuluttaa rahaa vain yhden perheenjäsenen lomamatkaan, jos siihen on pikkuhiljaa säästetty ja se ei ole muilta perheenjäseniltä pois. Mutta se on epänormaalia, että tuollaista valmistellaan toisten selän takana. Ja säästämisestä päätellen pitemmän aikaa.

Ap:n sijassa sanoisin miehelle, että kannattaa lomalle lähtiessä pakata kunnolla, koska takaisin kotiin ei ole tulemista.

Vierailija
17/17 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalastusreissulla pohjoisessa. Talvella ja keväällä se aina sanoo, että ensi vuonna en lähde, mutta joka vuosi se innostuu kuitenkin. Reisuun lähtö on siis aina yllätys miehelle, mutta ei minulle.

Pakko myöntää, että lasten ollessa pieniä se joskus nyppi, mutta hyvin me selvittiin. Kotona tein vain välttämättömimmän ja kehittelin lasten kanssa jotain kivaa.

Meillä maksetaan yhteiset menot puoliksi, mutta näihinkin lomiin mies säästi itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan