Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illalla hammaslääkäri, apuaa.

Vierailija
08.08.2011 |

Taas minä onneton sen varasin, kun hammas lohkesi. Tilatessa en taas yhtään muistanut hammaslääkärikammoani.

voi itku!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vatsa kipeänä täällä, mitään muuta en pysty ajattelemaan.

Vierailija
2/5 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärit on muuttuneet aika lailla viimeisen kymmenenkin vuoden aikana. Ja varsinkin yksityisille on tärkeää, että tulet toistekin eli että kokemus on miellyttävä. Olen itse hammaslääkäriasemalla töissä ajanvarauksessa ja meillä kaikilla h-lääkäreillä on mottona, ettei saa sattua yhtään. Ja niin meillä käy tyytyväisiä asiakkaita ja paljon.

Kerro h-lääkärille pelostasi, hän kyllä osaa toimia sen mukaan. Tsemppiä ja puudutusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puudutuksen haluan aina, mutta sekin sattuu, sen laittaminen.

Tiedän, että en selviä tästä käynnistä.

Vierailija
4/5 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko että kuolet sinne tuoliin. Ei sinne ole vielä muutkaan kuolleet, ajattele niin. Ja psyykkaat itseäsi, että ei se monta minuuttia kestä ja sitten saat taas olla pitkään ilman hammaslääkäriä. Mutta pakko sun on sinne mennä.

Hammaslääkärisi kuulostaa tylyltä. Auttaisiko lääkärin vaihto? Kysele kavereiltasi missä on ne mukavat hammaslääkärit ja vaihda sinne. Missä asut?

Vierailija
5/5 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kertoi joka välissä mitä tekee ja kysyi sattuuko. Jos tämä on tylyä, niin.....

Mua pelottaa silti ja se sattuminen kaikista eniten. Kestäähän se ainakin 30min tai 45min, riippuu kuinka pitkä aika on.

En mä voi tästä kavereille kertoa, nehän kuolee nauruun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän