Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa meillä pihaporeallas ja menen kohta sinne moi...

Vierailija
08.08.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vissiin ihan outo kun en ole ikinä tajunnut näiden pihaporealtaiden ja paljujen ideaa. Uima-altaan toki ymmärrän (ja välillä sitä omalle pihalle miettinytkin) mutta miksi hitossa joku haluaa pönöttää pihalla porealtaassa?

Vierailija
2/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli ihana lojua pimeinä iltoina ja vaan nauttia ja jutella, jos oli joku kaverina. Ja bileissä se oli ihan ykkönen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vissiin ihan outo kun en ole ikinä tajunnut näiden pihaporealtaiden ja paljujen ideaa. Uima-altaan toki ymmärrän (ja välillä sitä omalle pihalle miettinytkin) mutta miksi hitossa joku haluaa pönöttää pihalla porealtaassa?

Kivampi kai ulkona on istuskella.

Vierailija
4/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin ties kuinka monta kertaa että Lihaporeallas, ja ajattelin että taas joku av sekopää siellä moi :D

Vierailija
5/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porealtaissa mitään järkeä olekaan, oli sisällä tai ulkona? Ehkä kyse on siitä etten ole kylvyissä lilluvaa ihmistyyppiä ja kokisin todennäköisesti itseni aika tyhmäksi istuessani pihalla porealtaassa. Mutta jokaisella meistä on omat ilonaiheemme. :)

Vierailija
6/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä sentään mukavammat olosuhteet.

Vierailija
7/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä sentään mukavammat olosuhteet.

Vierailija
8/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko siis selittää, miksi ammeessa istuskelu pihalla räntäsateessa on mukavampaa kuin sisällä kynttilän valossa?

t. tyhmä av-mamma.

Vierailija
9/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko siis selittää, miksi ammeessa istuskelu pihalla räntäsateessa on mukavampaa kuin sisällä kynttilän valossa?

t. tyhmä av-mamma.

poreamme voi olla ulkona ja sisällä, ja silloinhan on valinnan vapaus. Ja Suomessa on paljon muunkinlaisia ilmoja kuin räntäsade(räntäsadekaan ei tosin haittaa koska kroppa on lämpimässä). Esim. tähtikirkas yö voittaa sun kynttiläs mennentullen.

Vierailija
10/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukava kun kotonakin pääsee kunnon kuumaan vesihierontaan tai ainakin meillä noin +35C ulkoporealtaassa. Siinä niska, selkä ja jalat hierotaan tehokkailla poreilla.

Ihan kivaa lyhtyjen ja ledivalojen valossa pimeinä iltoina myös siinä räntäsateessa. Saunaan välillä ja on tosi rentoutunut olo sen jälkeen. Meillä jo muutaman vuoden kokemus ja kovalla käytöllä allas edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi