Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys on itse keksittyä, työtä saa jos hyväksyy

Vierailija
08.08.2011 |

ettei saa oman alan mutta edes työtä.

Itse minulle tarjotiin oman alan työtä 56km työmatka mennen tullen. Olisin joutunut menemään autolla koska julkisilla ei ko. työhön pääse.

Sain kouluavustajan palkan 500m päästä kotoani, palkka on pieni, mutta työskentelen 30h viikkoa, saan olla lasteni kanssa iltapäivisin.

Arvostan tilaisuutta olla lasteni kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä soveltuvuutta muutenkaan. Omalla alalla on taas kauhea tunku, koulutin itseni toisellekin alalle, mutta siellä ei ole nyt paikkoja vapaana, pitäisi alkaa yrittäjäksi. Ei meikäläinen jolla on kaupallinen koulutus voi mennä opettajaksi, tai lääkäriksi tai sairaanhoitajaksi, hitsarista puhumattakaan. Lehdessä haetaan aina jotain johtajia, työkkärin sivuilla sairaanhoitoalan ihmisiä ja opettajia, osa niistä joita haetaan on sellaisia ammattinimikkeitä joista ei ole edes hajua mitä ne tekee.. Hae nyt sitten jotain työtä..

Vierailija
2/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mokannut kaikissa edellisissä työpaikoissa, niin kyllähän se sana kiirii. Tai ihmisellä on taipumus vetää työnantaja aina oikeuteen joka asiasta. Kuka sellaisia vaivoikseen kaipaa?

Olen nähnyt paljon ihmisiä, jotka omasta mielestään ovat maailman parhaita työntekijöitä, mutta eivät saa aikaan mitään/erittäin vähän tai riitautuvat aina ja kaikkien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. siivoojan työ 6-14 ei kävisi minulle, sillä lapseni on pienryhmässä päiväkodissa joka aukeaa vasta seitsemältä.

Vierailija
4/4 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan miten oman alan rekryäjä suhtautuu siihen, että olet siivonnut viimeiset 5v ja tipahtanut oman alan kärryiltä aika päivää sitten? Tai siivoat 5v, saat fudut ja siivoamistyön ansiosta sinulle maksetaan 600€ vähemmän ansiosidonnaista päivärahaa/kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän