Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette suntion näkemästä ja kuvaamasta Neitsyt Mariasta?

Vierailija
08.08.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon heijastus tikkataulun reikien vieressä. Hänelle tärkeä juttu ja viesti jostakin, minusta yhtä hauska kuin haikalan muotoinen pilvi. Paitsi että pilevt voivat olla enemmän oikean hahmon näköisiä kuin tuo tikkataulu-Maria.

Vierailija
2/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin epäillä, että tää on ihan tehty feikki. Ja vaikkapa tästä kuvasta.

http://static.iltalehti.fi/uutiset/neitsytmariajuttu0708LL_uu.jpg

http://www.multi.fi/~mekstran/Maria1998.JPG

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pään" kohdalla ole huti heitettyjen tikkojen jälkiä ladon seinässä? Itse taulu on pois. Hahmon takaraivo/huivi on valoheijastusta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011080714171866_uu.shtml

Vierailija
4/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pään" kohdalla ole huti heitettyjen tikkojen jälkiä ladon seinässä? Itse taulu on pois. Hahmon takaraivo/huivi on valoheijastusta.

t.4

Vierailija
5/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan meistä ei voi pyyhkiä pois hänen kokemustaan. Tu suntio ei tulisi julkisuuteen, ellei hän vahvasti tietäisi, mitä on nähnyt. Se, että minä väitän höpöhöpö, ei poista hänen kokemustaan.

Vierailija
6/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan meistä ei voi pyyhkiä pois hänen kokemustaan. Tu suntio ei tulisi julkisuuteen, ellei hän vahvasti tietäisi, mitä on nähnyt. Se, että minä väitän höpöhöpö, ei poista hänen kokemustaan.

tavallaan, vaikka valo heijastuisi auton laseista tikkataulun paikan päälle, niin onhan siinä tavallaan jotain yliluonnollista, että se muodostaa jonkun kuvan.

Vierailija
7/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaassa (johon täällä oli pari päivää sitten linkki), että se kuva oli hologrammi. suntio oli kävellyt puolelta toiselle ja kuva oli muuttunut. Ei minun autoni valot tee hologrammeja.

Vierailija
8/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverihan itsekin suhtautuu huumorilla, että hänen lomansa voi jatkua sairaslomana, mutta hänpä sai harhoistaan jopa valokuvan :). Outo valoilmiö kuitenkin, esitti se mitä vain. Hänhän itse kertoi nähneensä siinä livenä lapsen kasvot, mutta valokuvassa se näytti enemmän Marialta. Erikoinen juttu kuitenkin, kun valo oli siinä tuntikausia.

Vierailija
9/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringonvalon heijastus, ei mitään muuta.

Vierailija
10/10 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin vaikuttaa siltä, että suntio pitää kokemustaan aitona ja lähdin etsimään netistä tietoa vastaavista tapauksista. Löysin videon, jossa amerikkalaistytöt esittelevät ottamaansa valokuvaa. Muistuttaa varsin paljon Hämeenlinnan tapausta:

Ghost or Apparition of Virgin Mary Caught on Camera

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi