Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, hoksasin juuri että minähän olen täydellinen luuseri

Vierailija
08.08.2011 |

Makasin tuossa sohvan pohjalla lasteni leikkejä kuunnellen ja siinä se iski oikein urakalla!

Minua ei halua tämä työssäkävyie yht.kunta eikä minua halua oma mies.

Fiilikset on aika mustat, uin ns syvissä vesissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja lähde opiskelemaan,muutos lähtee sinusta itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt opiskelujen jälk koko ajan lukuunottamatta kotiäitivuosiani ja näitä säänn työttömyysjaksoja.

Sanon koko ajan siksi että työkokemusta on kuitenkin kertynyt n.9v ja lasteni kanssa olin kotona liki 6v.

Aina olen löytänyt työpaikan omin avuin mutta nyt en ja olen ollut pian 3kk työttömänä.

ap

Vierailija
4/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vain lasten vuoksi vaan myös taloudlelisten, en minä pärjää enkä voi tarjota lapsilleni mitään jos olen eronnut yh jolla ei koko ajan edes töitä.

ap

Vierailija
5/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoit ettei yhteiskunta huoli sinua.Tuohan nyt on ihan naurettavaa märistä jostain 3kk työttömyydestä,että reps vaan sulle.Itsesäälillä pääsetkin varmaan pitkälle elämässäsi

Vierailija
6/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiselle joka katsoo olevansa oikeutettu arvioimaan muiden ongelmia tai ihmiselle joka ei ole koskaan työtön ollut tai koko työuraansa pätkiä tehnyt.

Alallani alkaa elokuussa aina uusi kausi ja sitä myöten työtkin, ja jos ei ole työpaikkaa onnistunut siihen mennessä saamaan niin hyvin todnäköisesti on työtön vielä seuraavana keväänäkin.

Enkä ala kanssasi asiasta enempää jankkaamaan, ei riitä mehut, eikä mielenkiinto, siihen.

ap

Vierailija
7/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk on ihan tavallista, jutellaan 15 kuukauden päästä uudestaan.

Vierailija
8/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kuitenkaan oloani/totemaustani lainkaan helpota/muuta.

Koeta kestää se asia.

ap

Vierailija
9/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suuri osa niistä vakituisessa työssä olevistakin on oikeastaan täysiä luusereita. Ainakin sinä olet vapaa.

Vierailija
10/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tänne valittamaan ja kun tsempataan, niin hyökkää. Tämä on KESKUSTELUpalsta. Mene jonnekin ilmoituspalstallle ilmoittamaan, etttä olet luuseri (vaikka et mielestäsi olekaan).

Nouse sieltä sohvan pohjalta ja mene lasten kanssa ulos. Ja hymyile. Anna kun arvaan vastauksen: "Käyn kyllä lasten kanssa kaksi kertaa päivässä ulkona. Satuin nyt vain istahtamaan sohvalle askarieni lomassa. Olen kuitenkin älyttömän ahkera ja ihana ja blaa blaa..." No hyvä kun tajusit sen! :)

Vierailija
11/11 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin jakomielitautinen?

Ensin surkutellaan, kun mies ei halua, kukaan ei halua.

ja ykskaks kaikki onkin hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi