Nora Schingler on "melko" hysteerikko
Joten eiköhän oteta rauhallisesti ja jatketaan elämäämme kohtuullisten E-koodien parissa.
Kommentit (7)
mitä hysteeristä Norassa on? Asiaa puhuu, ja jos tuollaista asiaa lähtee selvittelemään on se tehtävä perusteellisesti. Vähän sinne päin ei vakuuta.
Olkaa vaan ei-hysteeerisiä ja vetäkää E:tä tai mitä tahansa teille keksitäänkin syöttää. Nora on ottanut tärkeän asian esille julkisuudessa. Ettekö ymmärrä miten tähän E-koodiin (kin) kietoutuu mm. politiikka, globalisaatio, valta ja raha-maailman kieroilut. Asioista tietämättömiä ihmisiä viedään kuin pässiä narussa, mutta helppoahan sellainen elämä tietysti on kun ei , tarvitse ajatella itse.
Eikö kukaan muu ole herännyt ihmettelemään, ettei nykyisin enää kyetä valmistamaan hyvää ruokaa tai esim. leipää ilman E:tä? Miksi näitä aineita (oikeasti) halutaan syöttää meille!?
Eikö kukaan muu ole herännyt ihmettelemään, ettei nykyisin enää kyetä valmistamaan hyvää ruokaa tai esim. leipää ilman E:tä? Miksi näitä aineita (oikeasti) halutaan syöttää meille!?
Osittain se johtuu siitä, että E-koodien taakse kätkeytyy ihan luonnollisiakin ainesosia. Ei kaikki ole mitään hurjia kemikaaleja, vaan myös ihan hyviä aineita.
Lisäaineetonta ruokaa saa hankkimalla raaka-aineita ja tekemällä itse. Ja kyllä esim. leipää saa ihan helposti lisäainevapaana. Oman lähileipomoni herkullisessa ruisleivässä on vain ruisjauhoja, vettä ja suolaa. Vastaavaa löytyy myös marketista.
niin on muita blogeja, joilla on asiallisempi lähestymistapa, ja faktat paremmin hallussa. Shingleristä tulee mieleen enemmän se, että yritystä on paljon, nätti naama ja kyky markkinoida itseään, mutta tietopohja, vaikka sitäkin on jonkin verran, jää silti aika kapeaksi ja se näkyy välillä teksteissä. Kommenteissa näitä sitten oiotaan todella usein.
Joku haluaa syödä valmisruokaa ja värjätä hiuksiaan. Toinen pesee tukkansa soodalla ja syö itse kasvatettua luomua.
Oon vaan ajatellut tän niin, et hyvä kun näihin E-koodeihin aletaan ylipäänsä kiinnittää huomiota. Ehkä se ehkäisee sitä, et tulevaisuudessa ruuissa ei olisi enää mitään oikeaa, vaan kaikki jotain keinotekoista. Ts. herätetään elintarviketeollisuus siihen, et ihmiset arvostavat aitoja makuja.