Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänekkäästi rakastelevat naapurit?

Vierailija
07.08.2011 |

Arvatkaapa ottaako päähän se lähes jokailtainen ja aamuinen ihan selvä jyske ja huokailu ja voivotus.

Pitääkö minun omassa kodissani alkaa pitään korvatulppia.

Ovat lapseton n.30 vuotias pari , eikö ne ymmärrä kuinka äänekästä heidän lempimisensä on.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuuluu normielämän ääniin, joita ei edes hiljaisuusaika koske. Kokeile vaihtaa sängyn paikkaa. 

Vierailija
62/66 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ylä- tai alanaapurista kuuluu seksin ääniä, liityn mukaan ja runkkaan orgasmin. Jos olis nainen kenen kanssa harrastaa seksiä, houkuttelisin mukaan ja yhdyttäisiin samaan tahtiin ja vähintään yhtä kovaa kuin naapurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuu naapurissa noin 45 v pariskunta ja niidenkin seksi on äänekästä. Mies puhuu jotain ilmeisesti rivoja naiselle ja aina päättyy touhu naisen äänekkääseen voihkintaan.

Vierailija
64/66 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun napurissa blondi pitää omaa kivaa. Kuuluu patteriputkia pitkin kun saa. Välillä ärsyttää ja välillä naurattaa. Pihalla sitten moikkaillaan iloisesti kun lapsien kanssa ulkoilemassa.

Vierailija
65/66 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 13:51 Kaippa tekin valittajat lapsienne kanssa olette seksiä harrastaneet?  [/quote]

En kyllä ole, eikä toivottavasti kukaan muukaan. 

Vierailija
66/66 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan 50v ikään mennessä kuullut muiden seksin ääniä, vaikka kerrostalossakin oon asunut kahdeksan vuotta. Olin 25 vuotta saman naisen kanssa ja hän oli hyvin hiljainen, ainoastaan orgasmin hetkellä muutama tukahdutettu äännähdys. Uusi kumppani taas oli sen verran äänekäs, että ekoilla kerroilla piti välillä pysähtyä ja kysyä, että sattuuko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi