Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet jotenkin villiintyneet näin elokuussa?

Vierailija
25.08.2011 |

Kummallista. En ole koskaan aiemmin saanut yhtä paljoa treffikutsuja ja pokausyrityksiä, kuin nyt elokuun aikana. Aloitin lomien jälkeen työt elokuun ensimmäisenä päivänä ja heti sen aamun ratikassa sain seuraa ihan suomalaisesta töihin matkalla olleesta kolmikymppisestä miehestä. Sen jälkeen lähes päivittäin on tullut jotain tavallista intensiivisempää kommenttia, jutustelua, flirttiä, pyyntöjä kahville/leffaan/ravintolaan yms. miehiltä, ihan parikymppisestä varmaan eläkeläisiin. Aiemmin tätä tapahtui ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta nyt tämä on päivittäistä. Mistä ihmeestä tämä johtuu??

Mitään en ole ulkonäössäni muuttanut, mitä nyt ruskettuneempi olen toki kuin yleensä. Ja on jo kolmekymppiäkin mennyt vuosissa rikki, että mikään teinikaunotar en ole. Enkä mielestäni mitenkään hae huomiota edes katseella, vaan miehet hakeutuvat juttusille, vaikka lukisin ratikassa/metrossa lehteä tai istuisin kirjan kanssa lounaalla. Tai olisin ruokakaupassa tai koiran kanssa ulkona.

Onkohan se tämä aurinkoinen sää vai mikä miehiin on mennyt? Oletteko te muut huomanneet samaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, niillä kaikilla lähestymisillä on ollut vain yksi yhteinen tekijä: sinä. Jokin sinussa herättää miesten huomion. Se voi olla pieni muutos mielialassasi tai olemuksessasi. Tai sitten liikut ja istuskelet tavallista enemmän yksin julkisilla paikoilla sellaisella tavalla, että on sopivaa tulla juttusille.

Vierailija
2/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen itse nainen=))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vastaavaa koin toukokuussa, kun ensimmäisinä lämpiminä päivinä pukeuduin vähän kepeämmin. Ihan kuin olisi kevät taas :-)

Vierailija
4/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat vilkkaimmillaan ja rentoutuneimmillaan näin kesälomilla ja juuri niiden jälkeen. Jaksaa vielä nähdä ympärilleen, pianhan ne loskakelit jo alkavat.

Vai voisiko olla, että olet esim. laihtunut tms. kesän aikana?

Vierailija
5/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä humalassa ole ollut aikoihin. En edes uskalla kuvitella, millaista meno on baareissa, jos se kaupungilla päiväsaikaan on nykyisen kaltaista! Varmaan siveysvyö pitäisi hankkia, jos lähtisin yöelämään ;)

Vierailija
6/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pyytänyt mua ulos, niin tuskinpa yksi aurinkoinen ilma saisi toista ihmistä tekemään niin :D

Vierailija
7/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pimeneviä ilmoja....juu mulla on vähän samanlaisia havaintoja kuin ap:lla. Tekstareita tulee jo hylätyiltä ehdokkailta ja muutenkin on ollut flirttailu ja jutustelu vilkkaampaa kuin esim. heinäkuussa. Itse ajattelin, että se on uusi kampaukseni, mutta ehkä se on sitten elokuu. Huomenna olen menossa ulos...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi