Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissien muoto

Vierailija
07.08.2011 |

Minulla on ns. kolmio rinnat. Veltot ja nänni pinta ei pysy kovana. Onko toisilla tälläisiä rintoja? minun ei ole kovin isot 70AA-75B kuppi.

Mielestäni nämä on rumat. En kehtaa mennä saunomaan tyttö kavereiteni kanssa, koska tiedän heillä kaikilla olevan täyteläisen pyöreät kimmoisat rinnat.

Pystyykä näitä kiinteyttämään, niin että muoto muuttuisi? ja miksi nännini kovettuu vain tiettyissä tilanteissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et tiedä miksi nännisi kovettuvat vain tietyissä tilanteissa, taidat olla lapsi.

Vierailija
2/6 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos et tiedä miksi nännisi kovettuvat vain tietyissä tilanteissa, taidat olla lapsi.

no heh heh.

Ihmettelen vain kuin tutuilla nännit ovat kovana kokoajan ja minulla katoaa nännit kokonaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Ja juu, ei kannata kehdata mennä tyttökavereiden kanssa saunomaan, kannattaa tietenkin mieluummin hävetä itseään. Hohhoijaa uudestaan.

Vierailija
4/6 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Ja juu, ei kannata kehdata mennä tyttökavereiden kanssa saunomaan, kannattaa tietenkin mieluummin hävetä itseään. Hohhoijaa uudestaan.

Kauheaa puhua tytölle/naisella tuolla tavoin. Tiedätkö, nuorten vartalo ongelmat ovat kovin yleisiä ja todella haitallisia niin lapsen tulevaisuudelle kuin sosiaallisellekin elämälle.

Vierailija
5/6 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät tältä: http://www.007b.info/b/breasts/o/ra-wi-npg.jpg :(

Kuukautiseni alkoivat 11-vuotiaana eivätkä rintani kasvaneet siitä iästä enää yhtään... Käytän topattuja 75A-rintaliivejä, että näyttäisi kuin minulla olisi edes jotain. Ei ole. Ei ole ikinä ollut, näiden 20 vuoden aikana. En halua mieheni koskettaa epämuodostuneita rintojani, kun en saa siitä mitään nautintoa. Hankin silikonit, kunhan saan rahat kokoon.

Vierailija
6/6 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sellaiset faaraon nenän muotoiset, vanhan soutuveneen muotoiset tissit. nännit ovat kuin sukulakut, joten väkisinkin vähän roikuskelevat. Mies niistä tykkää, näykkii iltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi