Mä olen rakastumassa ukkomieheen..
En halua. Mietin häntä jatkuvasti. Tiedän, että hän on ihastunut minuun myös. Miten ihmeessä saan ajatukseni pois hänestä, hänen ihanasta tuoksustaan, hänen ihanasta takapuolestaan ja minua ihailevista silmistä??
Kommentit (43)
Ihastumassa ehkä jos mietit ihania silmiä ja takapuolta, tuoksua. Rakastumassa jos luonnetta, huumorintajua ja keskusteluja ym.
Ihastuminen nyt tuskin on vakavaa jos et tuon pidemmälle mene, noita riittää ja ohi ne menee jos miehen luonne ja arvomaailma ei oikeasti miellytä ja kyllästyisit/ärsyyntyisit äkkiä häneen hullaantumisen ohimentyä. Käytä järkeä ja mieti asiaa, katsele kauempaa jos on vaan söpö tyyppi mutta jos oikeasti "sielunkumppanisi" niin älä katsele ollenkaan.
tilanteita joissa hänen silmänsä ihailevat sinua.
on hyvä olla. Hän kuuntelee, arvostaa toista, on rauhallinen, hellä, ihana.. Tuon lisäksi söpö. Olen ollut hänen kanssaan sängyssä kerran. Oli taivaallista. Kukaan muu ei ole koskaan saanut mua tuntemaan itseäni niin ihanaksi. Pelkkä ajatus siitä yöstä kantaa pitkälle. Mäkin ajattelin ensin, että se on ihastusta. On se sitäkin mutta pelkään oikeasti rakastuvani. Koska en saa häntä mielestäni hetkeksikään.
Oikein ruokit ihastustasi.
on hyvä olla. Hän kuuntelee, arvostaa toista, on rauhallinen, hellä, ihana.. Tuon lisäksi söpö. Olen ollut hänen kanssaan sängyssä kerran. Oli taivaallista. Kukaan muu ei ole koskaan saanut mua tuntemaan itseäni niin ihanaksi. Pelkkä ajatus siitä yöstä kantaa pitkälle. Mäkin ajattelin ensin, että se on ihastusta. On se sitäkin mutta pelkään oikeasti rakastuvani. Koska en saa häntä mielestäni hetkeksikään.
pettäisi sinuakin kuten nyt vaimoaan. Tollasessa "suhteessa" on niin helppo fuulata toista. Kait hän aikoinaan oli vaimolleenkin ihana ym...
Sillai miten ne sinne päähän nyt tulikin.
Sinä ajattelet, sinä et ajattele.
Osta vaikka elämä, eurolla saat: hoida parisuhdettasi tai eroa.
Tulee rahauolia (exäthän ne kuppaavat, syy ei koskaan ole siinä pettäjä-jättäjässä...),
et tule toimeen muksujen tai miehen exän kanssa,
miehen suku paheksuu,
jne.
... ja huonostihan siinä kävi. Mulle nimittäin..
Mut ken leikkiin ryhtyy, hän sen kestäköön
T: Mies
sulle kävi huonosti, joka rakastuit varattuun naiseen? Olen ajatellut, että tämä ukkomies saa olla vain mun märkä päiväuneni... mutta kun se nyt pyörii ympäri vuorokauden mielessä. En tosiaan tiedä, miten hillitsen itseni, kun seuraavan kerran nähdään. Todennäköisesti syöksyn kimppuun yhtä ahnaasti kuin viimeksi kun jäätiin kahden.. ap
että suhde päättyi. Nainen sanoi kyllä rakastavansa mutta jäikin perheensä luo ja yrittää unohtaa.
Olisin maani myynyt tämän naisen vuoksi.. Mutta kun ei niin ei
t: Mies
asetit näille korpeille sisäfileesi alttiiksi.
Varo kohta ne käy kiinni ja raatelee.
Pysyttelen hetken taustalla ja tuen selustasi, jos haukat hyökkää.
T: 11cm mies
Kuuntelee, on ihania, ymmärtävät. Sitten ne pikkuhiljaa siirtyy sinne sohvalle ihailevin silmin seuraamaan formuloit, lätkää, futista tai vain telkun hiljaista suhinaa.
Onnea vaan! 10 vuoden päästä sullakin on toiset mietteet.
rakkauttani ja tätä kaiken vaikeutta!!! Molemminpuoleinen rakkaus on ihanaa, mutta myös äärimmäisen tappavaa silloin kun et voi saada rakastasi kokonaan!!
haluaisi satuttaa ketään- en itseäni tai miehen vaimoa, tai miestä. Yritän pysyä nahoissani. Mutta ei niitä ihmeellisiä miehiä niin kauheesti ole:( ap
Mieti onko mies perheiden hajottamisen arvoinen. Tai alkakaa tapailla säännöllisesti, aika pian huomaat mikä on miehiään pidemmän päälle. Teet sitten ratkaisusi.
Kerranhan tässä vaan eletään.
Pilaa vain niidenkin elämä
Mieti onko mies perheiden hajottamisen arvoinen. Tai alkakaa tapailla säännöllisesti, aika pian huomaat mikä on miehiään pidemmän päälle. Teet sitten ratkaisusi.
Kerranhan tässä vaan eletään.
ja alat elämään elämääsi nyt jollekin muulle asialle kuin ihastumiselle.
Et voisi tehdä mitään kamalampaa kuin rikkoa perhettä miehen kanssa.
joku näkee mun miehen tuolla lailla. No, ei se kauaa kestä. Se haisee ja jättää paskaraidat pyttyyn, pidä hyvänäsi. Vaihtamalla ei voi mennä mulla enemmän vikaan, joten vie pois vaan.