Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen rakastumassa ukkomieheen..

Vierailija
07.08.2011 |

En halua. Mietin häntä jatkuvasti. Tiedän, että hän on ihastunut minuun myös. Miten ihmeessä saan ajatukseni pois hänestä, hänen ihanasta tuoksustaan, hänen ihanasta takapuolestaan ja minua ihailevista silmistä??

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sit sen jälkeen vielä vaimolta iteltään ettet tule narratuksi.

Vierailija
22/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitellut vakavampaan suhteeseen saakka tätä asiaa. Toisen kerran voisin ottaa ukon meille yöksi kuitenkin. Pussailla, halailla, helliä, paijata ja rakastella pitkään ja hartaasti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska

Vierailija
24/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitellut vakavampaan suhteeseen saakka tätä asiaa. Toisen kerran voisin ottaa ukon meille yöksi kuitenkin. Pussailla, halailla, helliä, paijata ja rakastella pitkään ja hartaasti. ap

Oikeasti ei kannata leikkiä tulella. Mies jättää ensin vaimonsa ja tulee sitten sun luo rakastelemaan pitkään ja hartaasti.

Jos nyt jatkatte vehtaamista, sinä rakastut koko ajan enemmän ja lopputulos satuttaa sinua. Lyön aika isosti vetoa, että mies valitsee vaimonsa, niin siinä vain lähes aina käy... Been there, done that.

Vierailija
25/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kovaa nykyään ja se pitää ottaa mitä haluaa! ei sitä tule sinulle kukaan antamaan.

Ja kyllähän se on että ehjän väliin ei pääse kukaan. Et sinä ap riko mitään mikä ei olisi jo rikki.

Anna palaa!

Vierailija
26/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Mietin häntä jatkuvasti. Tiedän, että hän on ihastunut minuun myös. Miten ihmeessä saan ajatukseni pois hänestä, hänen ihanasta tuoksustaan, hänen ihanasta takapuolestaan ja minua ihailevista silmistä??

Täällä kohtalotoveri. Ajattelin tutustua paremmin ja katsoa, hälveneekö tunteet, niin minulle kävi kerran kun komistuksen sisältä löytyi urpo.

Vierailija
27/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin aphan on jo painiskellut ukon kanssa kertaalleen ja käy kimppuun kuin sika limppuun, joten miehen parisuhde on jo käytännössä mennyttä. Ehdotan ap:lle, että vinkkaa miehen vaimolle jotenkin mahdollisimman pian että mies pettää, niin eipä tarvitse enää pähkäillä miten toimia "varatun" miehen kanssa. Kengän kuva persauksissa mies joko kävelee luoksesi ja jää, tai kävelee luoksesi hetkeksi ja häipyy muualle, tai ei kävele enää koskaan luoksesi.

Että saatpahan ainakin ratkaisun pulmaasi. Parisuhde on jo rikottu kun on petetty.

Vierailija
28/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rakastumassa ukkomieheen..

En halua.

Olet harrastanut seksiä hänen kanssaan. Et HALUA rakastua häneen? Olet siis niitä, jotka paneskelevat huvikseen varattujen miesten kanssa? Melko naurettavaa. Olisit ajatellut tuota haluasi ennenkuin aloit vaakamamboon, pöllö!

Vierailija
29/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei PETETÄ!!!!

Näin se vaan menee

Se oli jo siis rikki, ehjään väliin ei kukaan pääse

Nimittäin aphan on jo painiskellut ukon kanssa kertaalleen ja käy kimppuun kuin sika limppuun, joten miehen parisuhde on jo käytännössä mennyttä. Ehdotan ap:lle, että vinkkaa miehen vaimolle jotenkin mahdollisimman pian että mies pettää, niin eipä tarvitse enää pähkäillä miten toimia "varatun" miehen kanssa. Kengän kuva persauksissa mies joko kävelee luoksesi ja jää, tai kävelee luoksesi hetkeksi ja häipyy muualle, tai ei kävele enää koskaan luoksesi.

Että saatpahan ainakin ratkaisun pulmaasi. Parisuhde on jo rikottu kun on petetty.

Vierailija
30/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niinkin, että vaimo antaa anteeksi.

Eikö teille, tuomitsijat, ole koskaan käynyt näin? Pitkäänkö olette katsonut samaa naamaa?

Vierailija
31/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tätä suhdetta, joka on ihan kokoon kuivunut. Ai hitto, ei sillä ole kyllä hyvä perse... eli ei tainnu nyt osua... Toivottavasti joku muu nappaa ukon.

Vierailija
32/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niinkin, että vaimo antaa anteeksi.

Eikö teille, tuomitsijat, ole koskaan käynyt näin? Pitkäänkö olette katsonut samaa naamaa?

että lähes jokainen parisuhde kaatuu pettämisen seurauksena. Osa kyllä yrittää jatkaa, mutta harva yritys onnistuu pitemmän päälle. Hyvin harva pettämisen kokenut parisuhde jää pystyyn.

Mitä tarkoitat, etteikö ole käynyt näin? Etteikö meitä ole petetty? Vai emmekö itse ole?

Minä en ole pettänyt enkä tiettävästi tullut petetyksi, mutta jos miehen pettäminen kävisi minulle ilmi, en usko, että parisuhteemme voisi enää jatkua.

Olen katsellut samaa naamaa yli puolet elämästäni.

Vierailija
33/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on ehjä

siinä ei PETETÄ!!!!

Näin se vaan menee

Se oli jo siis rikki, ehjään väliin ei kukaan pääse

että parisuhde on rikkinäinen jos toinen osapuoli ei kykene uskollisuuteen. No niinhän se tietysti onkin. Mutta jos tarkoitat, että suhteessa on "jotain vialla" muulla tavoin... en ymmärrä miten palikka pitää aikuisen ihmisen olla, ettei ole huomannut että on olemassa ihmisiä, jotka eivät vain kykene yksiavioisuuteen!

On olemassa tunteettomia ja kylmiä ihmisiä, jotka eivät välitä puolison tunteista, jotka eivät tunne huonoa omaatuntoa jne. On tunne-elämältään häiriintyneitä ihmisiä, jotka pettävät vaikka kotona olisi kulta-aarre ja maailman täydellisin puoliso tai vaikka kolme puolisoa odottamassa. On sairaita ihmisiä, jotka nauttivat vieraiden iskemisestä! Ai etkö ole törmännyt sellaisiin? Vai selitätkö itsellesi tunteetonta käytöstäsi sillä, että "parisuhteeni on rikki joten petän"?

Vierailija
34/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se olis mun mies. Ja ps. ei tarvitse tuntea omantunnontuskia.

Vierailija
35/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sivusuhteesta olisi lapsikin tullut. Mies palasi vaimonsa luo ja rakastajatar olikin sitten tullut äidiksi.

Että näinkin voi käydä.

Ja kyllä, mies on isä tuolle sivusuhdelapselle säännöllisesti.

Kyllä ne miehet aika usein palaavat vaimojensa luo. Tosin ihan hyviä suhteita on tuttavapiirissä synytynyt varattujenkin välille. Kuka sitten kestää minkäkin verran syyllisyyttä kantaa loppuelämänsä. Mutta, aikuiset ihmiset toimivat tavallaan, ei auta osoittaa sormella.

Vierailija
36/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se olis mun mies. Ja ps. ei tarvitse tuntea omantunnontuskia.

Vierailija
37/43 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet maailmasta lopu ja kuka yhden perään jaksa itkeä. Vaimo löytää kyllä uuden jos haluaa.

Vierailija
38/43 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko uuden rannekorun?Saitko uuden rannekorun?

Vierailija
39/43 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut rannekorua. ap

Vierailija
40/43 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sellaisia korppikotkia että ne raatelee sisuksesi riekaleiksi... sydämen varsinkin!

Kyllä tässä kyyniseksi tulee ihan väkisin.

asetit näille korpeille sisäfileesi alttiiksi. Varo kohta ne käy kiinni ja raatelee. Pysyttelen hetken taustalla ja tuen selustasi, jos haukat hyökkää. T: 11cm mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme