Päätin tässä kaikessa hiljaisuudessa katkaista
kaikki ystävyys- ja sukulaisuussuhteeni syksyn mittaan. En kaipaa kenenkään seuraa, enkä jaksa kuunnella neuvoja enkä ajatuksia. Kuulostaa uhmakkaalta mutta siitä ei ole kyse. En vain jaksa enää ketään. Kenenkään kanssa vietetystä ajasta ei ole minulle mitään iloa enää.
terv. kotiäiti
Kommentit (9)
Provo selkeästi, mutta omalla kohdallani on noin. Ei ole juurikaan sukulaissuhteita enkä kaipaa ystäviä lähelleni. Oma perhe riittää. Kaikki katsos tyylillään ;)
aina silloin tällöin. Olen masentunut. Olenkin antanut luvan itselleni silloin olla itsekäs ja olla kuuntelematta muita, yritän vaan itse päästä kuiville.
Menee sit aina ohi pikkuhiljaa ja sitten jaksan taas muitakin ihmisiä ja olen empaattinen oma itseni.
jotain henkistä tukea asiaasi?
Et taida kulkea ihan täydellä pakalla, joten hae heti ammattiapua.
Et ilmeisesti pysty ajattelemaan edes, että siitä sinun kanssa käytetystä ajatsta olisi JOLLEKIN TOISELLE jotain iloa? Eihän ystävyyssuhteet ole ihan yksipuolisia. Joskus niistä toisistakin voi olla SINULLE jotain iloa. Ja silloin olisi hyvä, jos ystävyyssuhteita olisi ylläpidetty.
Mihin tämä maailma meneekään, kun kaikesta, jopa ystävyyssuhteista pitäisi olla vain hyötyä ja iloa...
Miksi mä tällaisella asialla provoilisin? Olen miettinyt, että teen kaikki omalla tyylillään, tyypistä riippuen. Läheisempien kanssa harvennan ja harvennan viestitahtia, ja kaukaisempien kanssa lopetan yhteydenpidon tykkänään, heti, tyyliin nyt.
väsynyt ap
En jaksa - se minulle sallittakoon. Keskityn lapsiini ja omaan jaksamiseeni. Olkoot, että olen jonkun mielestä itsekäs, se sopii minulle. En aio vaivata itsekkyydelläni enää ketään, joten se ei pitäisi haitata ketään myöskään.
En hae tukea asialle palstalta, kunhan kirjoittelin tajunnanvirtaa.
ap
välillä sitten jaksaa muutamien kanssa olla enemmän tekemisissä
Itse sain kieroilusta tarpeekseni ja jatkuvasta hyväksikäytöstä ja pahasta mielestä. Viihdyn hyvin yksin. Kaikki ei tosiaan tarvii muita ihmisiä ympärilleen.
T. 3
Itse tein aika pitkälti AP:n suunnitelmilta kuulostavan tempauksen. Tai mitä siitä menneessä aikamuodossa jutella, onhan se edelleen menossa. Vuonna 2005 aloin katkoa välejä ystäviin ja sukulaisiin ihan tietoisesti. Taustalla oma masennus ja alemmuudentunne. Nyt yksinäinen, kuihtunut ja..taantunut olio. Moinen liike rapeuttaa ja rappeuttaa aivoja, keskustelutaitoja ja sensellaista aika pahasti. Ja tekee kyllä ihmisestä hirveän yksinäisen.
hyvä veto.