Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri (jota olet jo aamulla tervehtinyt) tulee käytävällä vastaan:

Vierailija
07.08.2011 |

Mitä teet?

a) hymyilet ja katsot silmiin

b) vilkaiset ja jatkat matkaasi

c) et katso työkaveria ollenkaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta tilanteestani. Yleensä varmaan hymyilen ja katson silmiin, mutta jos mulla on jotain kiireistä menossa niin saatan vain vilkaita, naama peruslukemilla, ollen omissa mietteissäni.

Vierailija
2/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kiirettä pitää tms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sunnuntai, mene lääkäriin jos olet alkanut miettimään useamman päivän miksi joku käyttäytyy kuten käyttäytyy!

Vierailija
4/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kenenkään käyttäytymistä pohdi. Kiinnostaa vaan, millaisia tapoja tästä on eri työpaikoilla. ap

Nyt on sunnuntai, mene lääkäriin jos olet alkanut miettimään useamman päivän miksi joku käyttäytyy kuten käyttäytyy!

Vierailija
5/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten todennäköisesti moikkaisin uudelleen koska en muistaisi olenko jo tervehtinyt.

Vierailija
6/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla porukka kulkee käytävällä paikasta toiseen vähän väliä joten yleensä kaikki vaan sen ensimmäisen tervehdyksen jälkeen porhaltaa ohi sen kummemmin toista noteeraamatta.

Vierailija
7/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tervehtimisestä olisi jo pitempi aikakin (useampi tunti). Siis ihan tietoisesti moikkaisin uudestaan, kun ei vähään aikaan olla nähty.

Yleensä kyllä hymyilen ja saatan jotain ohimenevää kommentoida tyyliin saatiinpas kiva auringonpaiste tai olipas hyvää salaattia, jos tulen ruokalasta ja toinen on sinne menossa.

Vierailija
8/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten a.

Vierailija
9/9 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä vilkaisen silmiin ja hymyilen. Tilanteesta riippuen saatan hymyillen todeta jotain "ympäri mennään yhteen tullaan" tms. diipadaapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi