Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nolannut itseäsi koskaan kännissä?

Vierailija
06.08.2011 |

Miten? Kerro ihmeessä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonan kertaa, silloin nuorena. :)

Vierailija
2/21 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu käy nopeammin kuin aivot... En mieti mitä teen tai miksi , yliseksuaalinen , olen erittäin typerä kännissä.... Silti aina uudestaan eli olen ilm. typerä myös selvinpäin!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes pahasti. Sit sellasia semityhmiä juttuja, esim. puhuu ohi suunsa jotain pientä, mitä seuraavana päivänä katuu ja pelkää, että joku jatkaa sitä asiaa eteenpäin tai on ymmärtänyt kaiken sanomani väärin tai ottanut liian todesta kaiken tms jotain tollasta puolipiinaavaa.

Täs yks todella nolo juttu minulle: Olin lähdössä kotiin, koska olin juonut vähän liikaa ( näin käy kohdallani enää erittäin harvoin ) ja narikassa törmäsin yllättäin mieheni työkaveriporukkaan, sopertelin humalaisena heille jotain puolityperää ja lopuksi vielä kompuroin heidän edessään niin, että pyllähdin lattialle, loukkasin nilkkani ja jouduin linkuttamaan heidän katsellessa ulos ravintolasta.

Häpeän tota edelleen ihan helvetisti.

Vierailija
4/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v -34v mokailin niin pahasti, en ihan joka krt mutta varmaan 95% on tullut nolattua itsensä ja sellainenhan sitten en selvin päin ollut. Mutta nyt olen ollut juomatta jo 8v . Alkoholisti en ollut mutta tajusin, että oli paljon helpompaa lopettaa kokonaan, kun aina kärsiä hirveistä morkkiksista.

Vierailija
5/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia, vuosia sitten sain itseni työporukan pikkujouluissa sellaiseen kuntoon, että sitten kotiin lähtiessä liukastelin korkkareissa ulkona jäisellä kadulla, kaaduin kyntämään poskipäälläni katua ja vertahan tuli.

Silloinen poikaystävä oli siinä vaiheessa mukana, en tiedä soittiko hän vai joku muu ambulanssin ja meikäläistä vietiin ensiapuun.

Muistan että ambulanssissa kyseltiin oliko poikaystävä lyönyt minua, ja sopersin että ei ei.

Polillla sitten putsailtiin poskipäätä ja ommeltiin. Aika hyvin parani mutta on siinä pari pientä arpea.

Tuli senkin jälkeen joskus kompuroitua, mutta ei ihan siihen malliin.

Pidetään naiset huolta itsestämme...

Vierailija
6/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan kaatokännissä ja turkkilaisten lauma Helsingissä houkutteli tai raahas mut asunnolleen ja jokainen nussi mua vuorotellen kaikkiin aukkoihin. Lopuksi sammuin ja heräsin aamulla niin olivat työntäneet hiusharjan mun perseeseen :(

Vierailija
7/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti?

Vierailija
8/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti?

Kyllä ja on kait sanomattakin selvää, että turkkilaiset yms ei oikein enää vakuuta :(

Vierailija
9/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö rikosilmotusta?

Vierailija
10/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joku mies, joka puhuu p:tä:-) turkkilaiset muka. Oot tyhmä. Joku oikean raiskauksen uhri pitäisi tota sun provoo loukkaavana. Eivät "vakuuta" enää. Höh. Millä ne muka houkutteli sua, se "lauma". Ja miks just turkkilaiset? Mee pois naisten palstalta.

Vierailija
11/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joku mies, joka puhuu p:tä:-) turkkilaiset muka. Oot tyhmä. Joku oikean raiskauksen uhri pitäisi tota sun provoo loukkaavana. Eivät "vakuuta" enää. Höh. Millä ne muka houkutteli sua, se "lauma". Ja miks just turkkilaiset? Mee pois naisten palstalta.

Niin millä ne houkutteli, no kantoivat pääasiassa kun olin jalat spagettina eli käsikynkkää kahden turkkilaisen kanssa, ei niitä nyt ollut kuin kolme, mutta lauma kai se on sekin. Olin silloin 17 vuotias ja edelleen hävettää.

Vierailija
12/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä rasismin pois elämästä, ja tulet onnellisemmaksi

Vierailija
13/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millä ne houkutteli, no kantoivat pääasiassa kun olin jalat spagettina eli käsikynkkää kahden turkkilaisen kanssa, ei niitä nyt ollut kuin kolme, mutta lauma kai se on sekin. Olin silloin 17 vuotias ja edelleen hävettää.

Vierailija
14/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olin silloin teinityttö, neitsyyskin meni samalla reissulla, tauteja en onneksi saanut, mutta loppuelämän morkkiksen.

Vierailija
15/21 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä:-) ja jopa tahtoisinkin nolata itteni:-) lataanko kuvan pimpistäni? Jos joku pyytää

Vierailija
16/21 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kadota maan alle... tuli eilen taas baarissa nolattua itseni. Menin juttelemaan vanhoille tutuille ja en edes muista mitä oon selittäny mut varmasti jotain todella tyhmää. :'D miten mä aina onnistunkin!

Vierailija
17/21 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olin silloin teinityttö, neitsyyskin meni samalla reissulla, tauteja en onneksi saanut, mutta loppuelämän morkkiksen.

Raiskaushan tuo on, jos kerran olit ihan kaatokännissä. Miten voit syyttää itseäsi?

Vierailija
18/21 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tullut esimerkiksi oksennettua vähän joka paikkaan, viimeksi poikaystävän syliin, kaverini päälle ja kaverin ihastuksen päälle. Kaikki siis samalla kertaa :D Istuin poikaystävän sylissä, kaveri & ihastus seisoivat aivan vieressä ja yööörgh. Hävetti jälkeenpäin.

Vierailija
19/21 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä nolaaminen kuuluu asiaan. Ainakin se on aidon rehellistä toimintaa. Nolompaa on patsastella baarissa selvänä ja vaan vakoilla mitä muut tekee (ellei kyseessä sairaus tms. joka estää juomisen). Selvänä lesoajat saisivat jäädä kotiinsa juomaan teetä.

Vierailija
20/21 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo painelin sydämiä igs mun salaiselle ihastukselle. Varattuja molemmat. Hävettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi