Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suostu palliatiiviseen hoitoon vaan vaadin täydellisen hoidon, kaikki on tehtävä elämäni eteen

Vierailija
07.12.2024 |

Minua yritetään saada palliatiiviseen hoitoon. Siihen en kuitenkaan suostu. Vaadin syytteen uhalla, että lääkärien ja hoitajien on tehtävä kaikkensa elämäni pelastamiseksi. Jos en saa parasta hoitoa, hinnasta yhteiskunnalle viis, lakimieheni nostaa syytteen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein! Kova kovaa vasten.

Vierailija
2/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytteen nostaa ainoastaan syyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa vasta perseet tervataan.

Vierailija
4/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus sinulla on todettu?

Palliatiivinen hoito aloitetaan yleensä sillon, kun parantavia hoitoja ei enää ole tarjolla tai niitä ei kokonaistilanteesi huomioiden voida käyttää.

Vierailija
5/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 provo

Vierailija
6/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, älä luovuta! Tsemppiä sulle!

Vierailija
7/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä estät itse tuolla päätöksellä sen parhaan mahdollisen hoidon tilanteessasi.

Vierailija
8/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan ottaa viimeiset pillerit jo ennen palliatiivista hoitoa. Mutta haluamiseksi se jääkin, kun laki kieltää eutanasian.

Vierailija
9/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 provo

Todellakin. Tyylitöntä provoamista.

Vierailija
10/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluan ottaa viimeiset pillerit jo ennen palliatiivista hoitoa. Mutta haluamiseksi se jääkin, kun laki kieltää eutanasian.

Olen valmis taistelemaan, että saan elää. Yhteiskunnan on annettava minulle KAIKKI hoito. Olen yksi yhteiskunnan avainhenkilöistä.

AP

Vierailija
11/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis taistelemaan, että saan elää. Yhteiskunnan on annettava minulle KAIKKI hoito. Olen yksi yhteiskunnan avainhenkilöistä.

AP

Minulla tuli elämä valmiiksi ja on tullut aika poitua näyttämöltä tästä paska näytelmästä.

Vierailija
12/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Haudassa makaa hyvin paljon avainhenkilöitä menneiltä vuosilta. Kuolleisuus kun on se 100%.

Vierailija
13/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla on rutkasti pätäkkää. Ei nimittäin tässä vaiheessa ole aikaa alkaa rahaa tienata tai käräjöidä.

Vierailija
14/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus sinulla on todettu?

Palliatiivinen hoito aloitetaan yleensä sillon, kun parantavia hoitoja ei enää ole tarjolla tai niitä ei kokonaistilanteesi huomioiden voida käyttää.

Pallispitaali

Ap

Vierailija
15/15 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ihmisiä ja etenkin omaisia oikeasti on. Pitkittävät sairaan kärsimyksiä. Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi