Miksi pääministeri saa tukea suomalaisia/pohjoismaisia arvoja
mutta kun persut tukevat suomalaisia/pohjoismaisia arvoja, niin he ovatkin rasisteja?
http://yle.fi/uutiset/teemat/Norjan_tragedia/2011/08/paaministerit_tuem…
Kommentit (5)
kyse on osittain siitä, MITEN niitä tuetaan ja osittain siitä, että "pohjoismaisiin arvoihin" onperinteisesti kuulunut demokratia ja avoimuus muita kohtaan, kyky muuttua itse ajan muuttuessa ja sitä kautta selvitä Persuilla ja joillain muilla ryhmillä on tapana unohtaa tämä kulttuurimme ydin.
Siis ihan muut puolueethan sitä avoimuutta vastaan ovat olleet mm. haluamalla kieltää nettikeskusteluja.
kyky muuttua itse ajan muuttuessa ja sitä kautta selvitä
RKP ainakin on jämähtänyt 1800-luvulle, eikä todellakaan pysty muuttumaan ja sopeutumaan suomenkielistyneeseen Suomeen.
Haluaa tukea pohjoismaisia arvoja, ei siis afrikkalaisia arvoja. Rasismia, impivaaralaisuutta!
Olipa rasisitinen vihapuhe Pääministeriltä
Haluaa tukea pohjoismaisia arvoja, ei siis afrikkalaisia arvoja. Rasismia, impivaaralaisuutta!
Niin just! Eikö pääministeri muka halua islamilaisia arvoja rikastuttamaan meitä suomalaisia?
kyse on osittain siitä, MITEN niitä tuetaan ja osittain siitä, että "pohjoismaisiin arvoihin" onperinteisesti kuulunut demokratia ja avoimuus muita kohtaan, kyky muuttua itse ajan muuttuessa ja sitä kautta selvitä Persuilla ja joillain muilla ryhmillä on tapana unohtaa tämä kulttuurimme ydin.