Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani laittoi kuvia faceen, jossa ovat viettämässä jonkun kotona terassi-iltaa,

Vierailija
06.08.2011 |

pöytä täynnä juomia ja tupakkaa, porukka ihan kännissä ja vieressä lapset poseeraa....argh! En yleensä moralisoi, mutta tuollaiset kuvat ärsyttää mua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano tuttavallesi suoraan asiasta äläkä tänne tule valittamaan! ja mistä sinä tiedät vaikka niillä lapsilla olisi ollut joku aikuinen,joka on selvinpäin, vahtimassa heitä. tekopyhyyttä parhaimmillaan!!!!!

Vierailija
2/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on "pöytä täynnä juomia", kenenkin mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itse en ole ikinä pystynyt kuvan perusteella sanomaan onko joku humalassa. Ja toisaalta, minä näytän liki jokaisessa kuvassa humalaiselta, koska jostain kumman syystä minulla on aina silmät puoliksi ummessa..

Vierailija
4/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista perheistä olette itse?

Minulla oli kiva perhe ja meitä lapsia oli kolme. Meille tuli vieraita ja vieraiden kanssa vanhempani joivat alkoholia ja tupakkaa vieraat polttivat myös ja sen eksoottinen haju leijui talossa, yhdistettynä konjakkiin, voitteko kuvitella, hui!!, eikä meitä viety minnekään hoitoon ;D 70-luvulla kukaan ei ollut näin hysteerinen kuin nykyään. Me lapset hipsimme keittiöön etsimään herkkupaloja ja salakuuntelemaan aikuisten puheita. Sehän oli hauskaa! Kun olin 7-vuotias, tuttavaperhe toisesta kaupungista oli meillä kylässä viikonlopun ja me lapset, 7-10-vuotiaat pihistimme yhden olutpullon ja joimme sen neljään pekkaan. Oltiin "ihan kännissä" ;D

No, nykyään meidät olisi tietty otettu huostaan vähintään...

Vierailija
5/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vanhempani viettivät ystävineen useinkin kesäisin grillijuhlia, joissa pöydät oli täynnä ruokia, mutta myös viinilaseja ja kaljatölkkejä. Olivat hönössäkin, mutta kukaan ei sikaillut eikä juonut liikaa. Tupakkaakin polttivat.

Mulla on niistä illanvietoista vaan hauskoja muistoja. Me lapset riehuttiin ja riekuttiin tosi myöhään, sitten laitettiin aina yöllä vielä jotakin syötävää.

Ja kun isä oli hiprakassa, sen saattoi huijata lupaamaan kaikenmoisia juttuja. Vaikka että ostaa meille barbitalon tai vie huvipuistoon.

Pakkohan sen oli sitten toteuttaa ne, kun oli luvannutkin :D

Vierailija
6/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mekin siskoni kanssa vakoiltiin aikuisten höpinöitä. Joskus jopa äänitettiin niitä mankalla ja soitettiin vanhemmilleni seuraavana päivänä, eikä ne yhtään tykänneet kuunnella omia tyhmiä juttujaan :)

T: nro 7

Vierailija
7/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tarkoita mitään sellaista. Tää oli sellaista kaljapussiporukkaa ja osa nukkui kuvassa ja kuvasta todella pystyi päättelemään, että he kaikki oli tukevassa humalassa.

Vierailija
8/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tarkoita mitään sellaista. Tää oli sellaista kaljapussiporukkaa ja osa nukkui kuvassa ja kuvasta todella pystyi päättelemään, että he kaikki oli tukevassa humalassa.

jos se ei ollut normaalinnäköistä menoa, niin mikset laittaisi sille kaverillesi jotakin mainintaa asiasta?

Vierailija
9/9 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuvia laitettu mieheni ja minun yhteiseltä kuhertelulomalta kuvia.

Kuvat oli kuitenkin niin säädyllisiä, että niitä pystyi siellä julkaisemaan.

Kommentteja tuli. Ikäviäkin. Muun muassa lapsiparka jne.

Ei muuten, mutta olimme häämatkalla ja olimme kahden matkalla.

Ei voinut vähempää kiinnostaa typerät kommentit.