Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette kolmekymppisestä, jolla on ollut vain 3 seksikumppania?

Vierailija
06.08.2011 |

Näistä kahden kanssa hän on ollut naimisissa!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvapa meistä on paneksinut useiden kanssa selvinpäin. Aina on ollut mömmöjä ja ties mitä tuomaan helpotusta vieraan ihmisen tuomasta outoudesta.

Vierailija
42/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisestä, joka kuolee 90-vuotiaana harrastettuaan seksiä koko elämänsä aikana vain yhden ihmisen kanssa ja senkin kanssa oli naimisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan. Oudompaa minusta on, että kolmikymppinen on jo toista kertaa naimisissa.

Minä olen komikymppinen enkä ensimmäistäkään kertaa ole ollut naimisissa tai asunut miehen kanssa saman katon alla. Eikö naimisiin mennä loppuiäksi? Miten tähän ikään mennessä on ehtinyt sen tehdä jo kahdesti.

No, jotkut meistä kypsyvät niin myöhään, että elävät vielä 30-vuotiaanakin lapsen elämää.

Vierailija
44/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin oli ollut kolmekymppisenä vain neljä seksikumppania. (Nykyään yhteensä kuusi)

Vierailija
45/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvapa meistä on paneksinut useiden kanssa selvinpäin. Aina on ollut mömmöjä ja ties mitä tuomaan helpotusta vieraan ihmisen tuomasta outoudesta.

jos oikeesti olisit tosissasi niin ihmettelisin suuresti :) mut joo, hyvä provo!!

Vierailija
46/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa jotkut näkee siinä, että on ollut vain yksi kumppani? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt! Eiköhän se ole jokaisen OMA VALINTA!

kukin taaplaa tyylillään, itse lähinnä säälin niitä joilla vaan yksi seksikumppani. Onneksi itsellä on edes hieman vertailukohtaa ja kokemuksia :)

Mä säälin sun nykyistä kun joutuu olemaan vertailukohteena sun panoilles! :DD

t. Yhden miehen nainen. (toistaiseksi)

tiedän, että on paras mahdollinen. Luojan kiitos en jämähtänyt ensimmäiseen, vaikka silloin luulin että se on hyvää seksiä ;D

Vierailija
47/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa jotkut näkee siinä, että on ollut vain yksi kumppani? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt! Eiköhän se ole jokaisen OMA VALINTA!

kukin taaplaa tyylillään, itse lähinnä säälin niitä joilla vaan yksi seksikumppani. Onneksi itsellä on edes hieman vertailukohtaa ja kokemuksia :)

tiedän, että on paras mahdollinen. Luojan kiitos en jämähtänyt ensimmäiseen, vaikka silloin luulin että se on hyvää seksiä ;D

Siin on vissi ero ;P

Vierailija
48/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin on vissi ero ;P

onneksi nyt on vertailukohta niin voin sanoa varmaksi, toisin kuin sinä :) mutta kuten sanottu, kaikki taaplaa tyylillään!

Vierailija
49/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin on vissi ero ;P

onneksi nyt on vertailukohta niin voin sanoa varmaksi, toisin kuin sinä :) mutta kuten sanottu, kaikki taaplaa tyylillään!

juuri siksi koska teillä on muutakin kuin se hetken pano, rakkautta, tunnetta, pitkä suhde takana, kenties?

Jos nyt erottas niin en usko, että yksikään mies tyydyttäisi minua. En vaan usko. Siis todella tyydyttäis kaikin puolin. Mutta pidä sä sun luulos, mulla on omani.

Vierailija
50/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi koska teillä on muutakin kuin se hetken pano, rakkautta, tunnetta, pitkä suhde takana, kenties?

Vierailija
51/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut koskaan sun aviomiehesi. Tai onko se ollut enemmän kuin kännipano puistikossa. Nimenomaan ensimmäisestä on kyse, jos olitte yhdessä 11 ja puoli vuotta niin kivat teille.

Silitkään yksikää yhden-illan-juttu ei saisi mua syttymään. Edes ajatuksena se ei tunnu mukavalta.

Vierailija
52/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aloituksesta tulee mieleen että kyseessä ei ainakaan ole uskovainen ihminen.

Muuta en sitten osaakaan sanoa. :)

Vierailija
53/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti itsekikin säästyn niiltä monilta kumppaneilta.

Ei kaikkien tarvitse itseään kaikille jaella. Itse ainakaan en halua. Mutta ei siinä mitään pahaakaan ole jos vähän enemmänkin on niitä seksi kumppaneita ollut.

Hienoa että joku on noin nuorena löytänyt pitkät suhteet/suhteen. :)

Vierailija
54/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. kuukausi sitten kolmekymppisen naisen kolmas seksikumppani.

Kyyti oli hyvää :)

T: Mies

Vierailija
55/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo susta jotenkin huono piirre? ajattelen että hyväkerrankin joku joka ei ajattelee pelkällä alapäällään! fiksu tyyppi.

Vierailija
56/56 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on myös ollut 3 seksikumppania. Kaksi pitempää ja yksi yhden panon juttu. Kertaakaan en ole ollut ekalla kerralla kännissä. Yhden yön jutun kanssa kävi niin että ajattelin pitäväni hauskaa, miehellä oli erittäin hyvä vartalo mm. Mutta en nauttinut seksistä ja päättelin sen johtuvan siitä että en ollut ihastunut henkilöön. Silloin tajusin että en oikeasti saa seksistä mitään jos riittävän suurta henkistä yhteyttä mieheen ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi