Mitä ajattelette kolmekymppisestä, jolla on ollut vain 3 seksikumppania?
Kommentit (56)
Eka "mies" oli teinisähellys. Tokan kanssa vihille ja pikaero. Kolmannen kanssa pitkä ja ilmeisen onnellinen liitto, josta lapsia, ei eroa tiedossa.
T: ap
Ihan normaaliyksilö, mun silmissä.
Mulla on ollut vain yksi, olen 25v. Toivottavasti ei enempää tule.
ollut vain yksi, jonka kanssa olen edelleen naimisissa. Ja ihan normaali olen.
Kun ajattelee seksisuhteita niin usein se määrä tulee kun etsi sitä oikeaa, eipä noista minunkaan 20 panosta tärkeitä ole kuin muutama, joiden kanssa pitemmät suhteet. Jokainen ollut tietysti siinä hetkessä jollain tavalla tärkeää.
pahaa jotkut näkee siinä, että on ollut vain yksi kumppani? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt! Eiköhän se ole jokaisen OMA VALINTA!
Plussaa, että ollut ainakin kahden kanssa naimisissa.. Miksiköhän tullut ero? Sellaista ajatuksen juoksua :D
Itselläni seksiin liittyy aina tunteet ja luottamus, eikä niitä ole ventovieraiden kanssa. Seksikumpppaneiden määrä rajoittuu automaattisesti.
ollut kaksi joista toisen kanssa olen naimisissa, joten enpä ajattele mitään.
pahaa jotkut näkee siinä, että on ollut vain yksi kumppani? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt! Eiköhän se ole jokaisen OMA VALINTA!
kukin taaplaa tyylillään, itse lähinnä säälin niitä joilla vaan yksi seksikumppani. Onneksi itsellä on edes hieman vertailukohtaa ja kokemuksia :)
Vaihtaisin jos voisin, sillä mieluusti olisin pitänyt ensimmäiset suhteeni.
kukin taaplaa tyylillään, itse lähinnä säälin niitä joilla vaan yksi seksikumppani. Onneksi itsellä on edes hieman vertailukohtaa ja kokemuksia :)
Mä säälin sun nykyistä kun joutuu olemaan vertailukohteena sun panoilles! :DD
t. Yhden miehen nainen. (toistaiseksi)
joka arvostaa parisuhdetta ja jota myös ne pitkäaikaiset kumppanit ovat selvästi arvostaneet.
plussaa olisi myös tuo, että vähän seksikumppaneita. ilmeisen vastuuntuntoinen ihminen nuoresta pitäen.
m31
että onpa ollut nopea, jos 30v on kerennyt kahden kanssa naimisiin.
Koska toinen tapa lisää riskiä saada ja levittää sukupuolitauteja ja tuottaa maailmaan ei-toivottuja lapsia ja toinen ei. Asenteen jyrkkyys on peräisin ajalta, jolloin pidättyvyys oli melkeinpä ainoa ehkäisymenetelmä.
onko elättämiensä lasten isä. Niinpä syyllistettiin naisen seksuaalisuus, jotta varmistettaisiin, ettei lapsilla olisikin joku toinen isä.
Nykyisin on kondomit tautien ehkäisyyn ja hormonaaliset ehkäisyt raskauden ehkäisyyn.
Mulla on ollut yli 60 seksikumppania ja jokaisen kanssa on käytetty kortsua. Niiden muutaman kanssa, joiden kanssa on siirrytty ehkäisypillereihin, on ensin käyty sukupuolitautitesteissä. Kertaakaan en ole elämässäni sukupuolitautia kantanut tai tullut epätoivotusti raskaaksi.
Moniko teistä korkeamoraalisista on käynyt miehenne/naisenne kanssa testeissä ennenkuin olette jättäneet kortsut pois? Taudin voi saada yhdeltäkin kumppanilta.
Oot siis harrastanut seksiä ilman suutelu/suuseksiä, pelkkää edes-taas työntelyä. Kuulostaa ajanhaaskaukselta elämäsi
että onpa sillä ollut monta seksikumppania
nimim. naimisissa miehen kanssa jolle menetin neitsyyteni, ja koko ajan oltu yhdessä (ei taukoja tms).
Oletko joku moniavioinen vai miten tuo mahdollista?
.. vaan seksin määrä. Se on minusta, mikä lasketaan. Mitä enemmän on saanut, sitä parempi. Tai luulisin, että ainakin onnellisempi :)