Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette kolmekymppisestä, jolla on ollut vain 3 seksikumppania?

Vierailija
06.08.2011 |

Näistä kahden kanssa hän on ollut naimisissa!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. vaan seksin määrä. Se on minusta, mikä lasketaan. Mitä enemmän on saanut, sitä parempi. Tai luulisin, että ainakin onnellisempi :)

Vierailija
22/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei varmaan ole ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka "mies" oli teinisähellys. Tokan kanssa vihille ja pikaero. Kolmannen kanssa pitkä ja ilmeisen onnellinen liitto, josta lapsia, ei eroa tiedossa.

T: ap

Vierailija
24/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliyksilö, mun silmissä.

Mulla on ollut vain yksi, olen 25v. Toivottavasti ei enempää tule.

Vierailija
25/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vain yksi, jonka kanssa olen edelleen naimisissa. Ja ihan normaali olen.

Vierailija
26/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ajattelee seksisuhteita niin usein se määrä tulee kun etsi sitä oikeaa, eipä noista minunkaan 20 panosta tärkeitä ole kuin muutama, joiden kanssa pitemmät suhteet. Jokainen ollut tietysti siinä hetkessä jollain tavalla tärkeää.

Vierailija
27/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa jotkut näkee siinä, että on ollut vain yksi kumppani? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt! Eiköhän se ole jokaisen OMA VALINTA!

Vierailija
28/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa, että ollut ainakin kahden kanssa naimisissa.. Miksiköhän tullut ero? Sellaista ajatuksen juoksua :D

Vierailija
29/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni seksiin liittyy aina tunteet ja luottamus, eikä niitä ole ventovieraiden kanssa. Seksikumpppaneiden määrä rajoittuu automaattisesti.

Vierailija
30/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kaksi joista toisen kanssa olen naimisissa, joten enpä ajattele mitään.

Vierailija
31/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa jotkut näkee siinä, että on ollut vain yksi kumppani? Tätä en ole koskaan ymmärtänyt! Eiköhän se ole jokaisen OMA VALINTA!

kukin taaplaa tyylillään, itse lähinnä säälin niitä joilla vaan yksi seksikumppani. Onneksi itsellä on edes hieman vertailukohtaa ja kokemuksia :)

Vierailija
32/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin jos voisin, sillä mieluusti olisin pitänyt ensimmäiset suhteeni.

Vierailija
33/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin taaplaa tyylillään, itse lähinnä säälin niitä joilla vaan yksi seksikumppani. Onneksi itsellä on edes hieman vertailukohtaa ja kokemuksia :)

Mä säälin sun nykyistä kun joutuu olemaan vertailukohteena sun panoilles! :DD

t. Yhden miehen nainen. (toistaiseksi)

Vierailija
34/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka arvostaa parisuhdetta ja jota myös ne pitkäaikaiset kumppanit ovat selvästi arvostaneet.

plussaa olisi myös tuo, että vähän seksikumppaneita. ilmeisen vastuuntuntoinen ihminen nuoresta pitäen.

m31

Vierailija
35/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa ollut nopea, jos 30v on kerennyt kahden kanssa naimisiin.

Vierailija
36/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toinen tapa lisää riskiä saada ja levittää sukupuolitauteja ja tuottaa maailmaan ei-toivottuja lapsia ja toinen ei. Asenteen jyrkkyys on peräisin ajalta, jolloin pidättyvyys oli melkeinpä ainoa ehkäisymenetelmä.

onko elättämiensä lasten isä. Niinpä syyllistettiin naisen seksuaalisuus, jotta varmistettaisiin, ettei lapsilla olisikin joku toinen isä.

Nykyisin on kondomit tautien ehkäisyyn ja hormonaaliset ehkäisyt raskauden ehkäisyyn.

Mulla on ollut yli 60 seksikumppania ja jokaisen kanssa on käytetty kortsua. Niiden muutaman kanssa, joiden kanssa on siirrytty ehkäisypillereihin, on ensin käyty sukupuolitautitesteissä. Kertaakaan en ole elämässäni sukupuolitautia kantanut tai tullut epätoivotusti raskaaksi.

Moniko teistä korkeamoraalisista on käynyt miehenne/naisenne kanssa testeissä ennenkuin olette jättäneet kortsut pois? Taudin voi saada yhdeltäkin kumppanilta.

Oot siis harrastanut seksiä ilman suutelu/suuseksiä, pelkkää edes-taas työntelyä. Kuulostaa ajanhaaskaukselta elämäsi

Vierailija
37/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa sillä ollut monta seksikumppania

Vierailija
38/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. naimisissa miehen kanssa jolle menetin neitsyyteni, ja koko ajan oltu yhdessä (ei taukoja tms).

Vierailija
39/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku moniavioinen vai miten tuo mahdollista?

Vierailija
40/56 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuliainen työntekijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan