Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä fiiliksellä muut opettajat olette palailemassa töihin?

Vierailija
06.08.2011 |

Itse tosi hyvällä fiiliksellä. Paljon kivoja uusia duuneja tiedossa ja mielenkiinnolla meinaan kehittää itseäni ja suunnitella uusia hyviä oppitunteja. Ainut mikä masentaa ja kovasti on homeinen koulurakennus ja pelkään, että sairastamiseni alkaa taas.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kauheasti suunnitella ja tehdä jonkulaista pohjaa tuonne syyslomalle asti. Uusia oppikirjojakin on hirveesti enkä ole vielä niihin tutustunut, huoh!

Pikku ahdistus iskee.

Vierailija
2/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niistä en ota stressiä, kun koskaan en ole oikein ollut kirjaorientoitunut ihminen. Opetan asiat niin kuin ne parhaaksi näen oli kirjasarja mikä tahansa ja kirja sit vaan tukee mun opetusta. Tuntuu ettei nuo kirjasarjat oikein pysy edes uusien opetussuunnitelmien mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken saa valmistella alusta loppuun. Jaksamista kaikille!

Vierailija
4/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teette raskasta, mutta arvokasta työtä!

Vierailija
5/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaluokka odottaa, tuttu porukka. Tykkään opettaa tokaluokan asioita ja silloin porukankin on jo saanut hiottua melko hyvään kuosiin. Kaikin puolin mukava vuosi varmasti odottaa! Mukavat työkaveritkin näkee taas pitkästä aikaa. Mukavaa uutta lukuvuotta kaikille opeille! t. ope Pohjanmaalta

Vierailija
6/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tokihan kesälomaa olisi voinut vielä jatkaakin...

Minulla on alkusyksy mukavan helppoa eli vähän tunteja, sitten loppusyksyyn ja kevääseen tahti kiihtyy aika paljon, mutta on kiva aloittaa vähän leppoisammalla tuntimäärällä. Valmistelua olen tehnytkin jo jonkin verran, joten töiden aloitus ei senkään puolesta kauheasti stressaa.

Ja kiva on päästä tutustumaan taas uusiin opiskelijoihin, heistä saa aina uutta innostusta - ja tietysti vanhatkin opiskelijat on mukava nähdä, samoin kivat työkaverit. Ihan positiiviset fiilikset, siis.

T: lukion ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi