Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaduttaa, etten hakenut uutta työpaikkaa keväällä. Ahdistaa maanantainen töihinpaluu,

Vierailija
06.08.2011 |

hain opintovapaatakin, mutta en kuulemma "avainhenkilönä" saa koska pidin viime vuonna pari kk:ta opintovapaata. Huoh!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko hakea töitä myös muuloin kuin keväisin? Onko irtisanoutuminen poissuljettua?

Vierailija
2/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntini suunnitellut koko vuodeksi, siitä on vähän paha lähteä. Mietin tosin, että jos tilanne menee mahdottomaksi (viime talvena kiristyi äärimmilleen) niin teen jotain radikaalia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksevat asiat kaatui mulle. Olen siis yleinen "tietotoimisto", jonka kautta menee kaikki asiat. Lisäksi hoidan koko erityisopetuksen osion omalla alallani ja siinä on työnsarkaa, vaikka kokopäiväisesti. Ei auta delegointi, kun ei ole henkilöitä kenelle delegoida. Tein vähintään 50 tuntista työviikkoa, monesti iltamyöhään ja sitten aloitin opiskelut ja kotityöt. ap, taas oikein valivali ;)))

Vierailija
4/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään järkeähän ei ole kyllä enää opiskella, jos on lapsia. Tai sitten opiskelee ja valittaa, eikä se ole sitten kenenbkään muun vika kuin oma.

Vierailija
5/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin vaan, että työ olisi sellaista, että ei vie suurimpaa osaa vrk:sta. ap, no ehkä tämä tästä taas...

Vierailija
6/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa juuri siltä, että saat jotain ihme tyydytystä olemalla parempi kuin muut.

Ja ne jotka kärsii on ne lapset.

Vierailija
7/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelusta en stressaa, sain vuodessa jo tehtyä suurimman osan tutkinnosta. ap

Vierailija
8/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten koululla on kanssa näitä "yleisiä tietotoimistoja", jotka on vaan ruvenneet tekemään asioita, jotka ei heille kuulu.

Haalineet hirveän määrän epävirallista valtaa, pyörittävät koko ajan virallisen järjestelmän ohi omaa yksityiskerhoaan ja aiheuttavat kaaoksen.

Vierailija
9/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tulossa pari erityistehtävää vaikka koulu on iso ja siten ei luulisi tulevan kuin 0-1 erityistehtävää per opettaja. Onneksi noista mun erityistehtävistä sentään maksetaan palkkaa, toisin kuin monista muista erityistehtävistä, joita joutuu vaan tekemään mutta palkkaa ei saa.

Näinhän se on, että esimies yleensä huomaa ne tyypit, jotka pystyy asioita hoitamaan ja sit niille kasaantuu niitä töitä, jollei ne osaa joko peittää sitä osaamistaan tai vaihtoehtoisesti osaa kieltäytyä ylimääräisistä tehtävistä. Itse en ensimmäistä osaa ja toistakin vähän vaihtelevasti. Palkattomista erityistehtävistä olen jo oppinut luistamaan.

Vierailija
10/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jätänkö ne vaan tekemättä....? Siitähän se kaaos syntyisi.

Vierailija
11/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo nyt selvästi teet enemmän kuin muut, niin voit siihen vedoten, että haluat hoitaa hommasi hyvin etkä vasemmalla kädellä pyytää, että osa hommistasi delegoidaan jollekin muulle. Jätä esimiehen päätettäväksi, että mitkä.

Montako sivubisnestä sinulla on oman perustyösi ohella?

Vierailija
12/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne sinulla edes on? Miksi sinä teet niitä??

Vierailija
13/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaiseen työhön mitenkään. Edes organisaatiomuutos ei helpottanut tilannetta. Minulla on kolme nimettyä erillistehtävää, joista yhdestä maksetaan. Lisäksi on monen monta pientä "vastuualuetta", joita hoidetaan oman työn ohessa palkatta. Tuntuu olevan samanlaista myös ison organisaation muissa toimipisteissä ja se näkyy tuloksellisuudessa ja väsymisenä. ap

Vierailija
14/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on toimenkuvaksesi sovittu, niin sittenhän sinä hoidat ne.

Vierailija
15/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten käytännössä ovat?

Vierailija
16/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidetaan. Erillistehtävät ovat esim. jonkun tietoteknisen ohjelman ylläpitäjä/päivittäjä, vastaa hankinnoista/työvaatteista, hoitaa media-yhteistyön, vastaa vierastarjoiluista ja vastaanottamisesta/esittelyistä yms.

Tuossa muutamia pieniä...

ap

Vierailija
17/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan valitat.

Vierailija
18/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisyysvastaava, työelämäkoordinointi, näyttövastaava, E-taitava yms. isommat jutut. ap

Vierailija
19/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan valitat.

voi edes kuvitella tekevänsä oman työn ohessa moisia. ap

Vierailija
20/22 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään paljon sellaista, mitä muissa kouluissa tekee rehtori (=koulutuspäällikkö). ap, pitäisi päästä seuraavan portaan juttusille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä