Olen kyllästynyt elämääni ja aion lopettaa sen pian
Kommentit (14)
Me ei kuitenkaan voida sua auttaa, sun on itse hankittava apua. Mene vaikka terveyskeskuksen päivystykseen heti.
Eli älä uhkaile itsarilla ellet aio toteuttaa sitä ja jos teet sen, tee se niin ettei muille ihmisille koidu haittaa.
säälittävää tulla tänne kirjoittamaan tuollaista.
Jos sulla on joku ongelma mihin kaipaat neuvoja, niin kerro ongelmasi niin voit saada neuvoja.
Tollanen on täysin turhaa toisten ihmisten ahdistamista.
kun vähän alkaa kyllästyttää! Ärsyttävää!
Eikö rohkeus riitä jättää miestä ja lapsia ja alkaa elämään omaa ei-kyllästyttävää elämää jossain muualla?
Samoissa ajatuksissa olleena, haethan apua. Aina ei voi jaksaa, joskus elämä on liian raskas kannettavaksi vain omilla harteilla. Mutta siitä pääsee yli ja se on lopulta sen arvoista! Puhu, puhu ja puhu, pyydä apua ja ota sitä häpeilemättä vastaan.
Olet lastesi ainoa äiti ja he varmasti rakastavat sinua kovasti. Älä luovuta! Halauksia!
sinun ID on 13157655 ja olen sen ilmoittanut ylläpidolle. He ilmoittavat sen poliisille ja hätäkeskukselle jotka saavat sieltä selville olinpaikkasi siis kotisoittesi jos olet nyt kotona.
Älä kiltti tee itsellesi mitään peruutamatonta.
sinun ID on 13157655 ja olen sen ilmoittanut ylläpidolle. He ilmoittavat sen poliisille ja hätäkeskukselle jotka saavat sieltä selville olinpaikkasi siis kotisoittesi jos olet nyt kotona.
Älä kiltti tee itsellesi mitään peruutamatonta.
viestin numero, ei lähettäjän. ID-numero ei ole sama kuin IP-osoite, sen perusteella ei siis voi tunnistaa viestin lähettänyttä henkilöä mitenkään.
Älä jää tuleen makaamaan! Liikkeelle, toivoa on, ettei asiat tuosta pahene ja voi jopa ojasta nousta. Et, ei, älä tee sitä muille, älä tee sitä itsellesi-
Kunhan teet sen niin ettei tule turhia kuluja teho-osastohoidosta tai jäänteidesi puhdistamisesta junaradalta.